خانهاخبار
ال‌جی عرضه تا سه آپدیت نرم‌افزاری را برای گوشی‌های رده‌بالای خود تایید کرد

ال‌جی عرضه تا سه آپدیت نرم‌افزاری را برای گوشی‌های رده‌بالای خود تایید کرد

پس از اعلام خروج ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند، این شرکت سیاست خود را برای عرضه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌های جدیدش اعلام کرد.
۱۴۰۰/۱/۱۹

در آغاز این هفته، شرکت ال جی اعلام کرد که به فعالیت خود در بازار گوشی‌های هوشمند خاتمه می‌دهد. با این وجود، ال جی اکنون سیاست خود را برای آپدیت دستگاه‌های فعلی اعلام کرده است. به گفته این شرکت، تمامی گوشی‌های رده بالا عرضه شده پس از سال ۲۰۱۹، تا سه آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهند کرد. ال جی مشخصا به دستگاه‌های سری G، V، سری تازه Velvet و ال جی وینگ اشاره کرد.

image

 

این خبر از سوی ال جی به این معناست که گوشی‌هایی مانند ال جی جی 8، ال جی وی 50، ال جی وی 60، سه‌گانه گوشی‌های Velvet و ال جی وینگ که با اندروید 10 عرضه شده بودند؛ همگی تا اندروید 13 را دریافت خواهند کرد. میان‌رده هایی مانند ال جی استایلو 6 و گوشی‌های سری K که در سال ۲۰۲۰ عرضه شده‌ بودند نیز تا دو آپدیت اصلی اندروید را دریافت می‌کنند؛ بنابراین مالکین این گوشی‌ها تا اندروید ۱۲ انتتظار دریافت آپدیت را داشته باشند.

این رویکرد از سوی ال جی بسیار غافل‌گیر کننده است و حرکت تحسین‌برانگیزی توسط این شرکت برای سپاس از مشتریانی است که در سال‌های اخیر از این برند حمایت کرده‌اند. شما درباره این کار ال جی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Omid

۱۴۰۰/۱/۱۹
من 3ساله گوشی الجی v20 دارم
میتونم با قاطعیت کامل بگم بهترین گوشی زمان ورودش و العان هست
تاحالا هیچ مشکلی نداشته حتی کندی سرعت
از لحاظ جان سخت بودنش که حریف نداره
تاحالا هزارابار از دستم افتاده و زربه خورده ولی هیچ کار نشده
میتونم بگم مرگ نداره ?
تازگی الجی v30 هم خریدم برای برادرم
حیف همچین شرکتی که دیگه گوشی تولید نکنه چون واقعا درقبال پولی که میدیم یک گوشی همه فن حریف میگیریم که رقیب نداره و نه پول برند میگیره نه تبلیغ دروغ درباره قدرت و کیفیت محصولش
امیدوارم دوباره به بازار گوشی برگرده