خانهاخبار
مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 4 به زودی عرضه خواهد شد

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 4 به زودی عرضه خواهد شد

شرکت مایکروسافت اشتباها صفحه پشتیبانی نرم‌افزاری سرفیس لپ تاپ 4 را پیش از عرضه آن در سایت خود قرار داده که بیانگر این است که به زودی شاهد عرضه این لپ‌تاپ خواهیم بود.
۱۴۰۰/۱/۱۹

شرکت مایکروسافت دو صفحه پشتیبانی نرم‌افزاری را برای دو نسخه از سرفیس لپ تاپ 4 در سایت خود قرار داده است. یکی از این صفحات مربوط به نسخه با پردازنده AMD و دیگری نسخه عرضه شده با پردازنده اینتل است. این صفحات اولین بار توسط حساب کاربری WalkingCat دیده شده‌اند که معمولا در زمینه لو دادن اطلاعات‌ گجت‌ها، قابل اعتماد است. به گفته وی، احتمالا تا هفته آینده شاهد رونمایی از این دستگاه‌ها خواهیم بود.

image

 

متاسفانه صفحه پشتیبانی مایکروسافت اطلاعات زیادی را درباره این محصول در اختیارمان نمی‌گذارد؛ اما می‌شود با استناد به گزارشی که WinFuture در ماه گذشته منتشر کرد، شناخت بیشتری از این لپ‌تاپ پیدا کرد. گفته می‌شود پردازنده AMD استفاده شده در این نسل از سری ۴۰۰۰ آنها خواهد بود که شامل پردازنده‌های Ryzen 5 4680U و Ryzen 7 4980U هستند که نسبت به پردازنده‌های مدل ۳۰۰۰ استفاده شده در نسل پیشین، ارتقا بزرگی به حساب می‌آید. البته بسیاری از افراد که امید دیدن سری ۵۰۰۰ پردازنده‌های رایزن موبایل در این محصول را داشتند به احتمال زیاد ناامید خواهند شد!

در مدل اینتل، به گفته WinFuture احتمالا شاهد پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل مانند Core i5-1145G7 و Core i7-1185G7 هستیم. در سایر زمینه‌ها، مشخصات و اندازه سرفیس لپ تاپ 4 احتمالا تشابه بسیاری با مدل‌های پیشین خواهد داشت. این لپ‌تاپ به احتمال زیاد در مدل‌های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی با حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود تا مایکروسافت استفاده از نسبت صفحه ۳:۲ را در این محصول نیز ادامه دهد.

image

 

مایکروسافت هنوز بیانیه رسمی‌ درباره زمان معرفی این محصولات نداشته است اما با توجه به انتشار اتفاقی صفحات پشتیانی از این لپ‌تاپ، احتمالا در آینده نزدیک شاهد عرضه آن خواهیم بود. شما درباره مشخصات احتمالی سرفیس لپ تاپ 4 چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)