خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد فولد 3 احتمالا نمایشگر بیرونی کوچک‌تری خواهد داشت

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 احتمالا نمایشگر بیرونی کوچک‌تری خواهد داشت

شایعاتی درباره اندازه نمایشگر بیرونی نسل بعدی گوشی‌های تاشو گلکسی Z فولد منتشر شده است که بیانگر کوچک‌تر شدن آن نسبت به نسل قبلی است.
۱۴۰۰/۱/۱۸

بنا به گفته یکی از لو دهندگان آسیایی، سامسونگ گلکسی زد فولد 3 احتمالا نمایشگر بیرونی کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی دارد. به گفته وی این گوشی تاشو از نمایشگر ۵.۴ اینچی با رزولوشن ۸۱۶×۲۲۶۰ استفاده خواهد کرد. این رزولوشن دقیقا مشابه چیزی است که در گلکسی زد فولد 2 دیده بودیم و فقط اندازه صفحه نمایش کوچک‌تر شده است؛ البته هنوز می‌توان امیدوار بود تا این تنها یک اشتباه تایپی باشد!

با وجودی که گلکسی زد فولد 2 از نمایشگر بیرونی ۶.۲۳ اینچی استفاده می‌کرد و بنا بر سایر شایعات، قرار است اندازه صفحه نمایش درونی در زد فولد 3 افزایش یافته و از ۷.۶ اینچ به ۷.۷ برسد؛ احتمال استفاده از نمایشگر بیرونی کوچک‌تر توسط سامسونگ کمی بعید به نظر می‌رسد.

image

 

در جدول منتشر شده توسط این لو دهنده، می‌توانیم ببینیم که هر یک از سازندگان گوشی‌های تاشو در امسال، نمایشگرهای خود را از چه شرکتی تهیه کرده‌اند. مسلما سامسونگ نمایشگرهایش را از بخش سامسونگ دیسپلی خود تامین می‌کند. گوشی‌های تاشو این شرکت در سال ۲۰۲۱، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 خواهند بود. گلکسی زد فلیپ 3 از نمایشگر درونی ۶.۸ اینچی و نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بهره می‌برد.

شرکت هواوی برای گوشی میت X2، پنل‌های بیرونی و درونی را از شرکت BOE سفارش داده است؛ در حالی که اوپو نمایشگر درونی ۷.۱ اینچی گوشی جدیدش را از سامسونگ دیسپلی و نمایشگر درونی ۲-۱.۵ اینچی آن را از BOE تامین می‌کند.

ویوو نیز راهی مشابه اوپو پیش گرفته و تنها تفاوت آنها در این است که نمایشگر درونی ساخته شده توسط سامسونگ آنها ۸ اینچی بوده و نمایشگر بیرونی سفارش داده شده از BOE، ۶.۵ اینچی است. شرکت شیائومی از چند تامین کننده متفاوت برای نمایشگر گوشی می میکس فولد استفاده می‌کند؛ صفحه‌نمایش‌های درونی این دستگاه به سامسونگ دیسپلی و  TCL CSOT سفارش داده شده و نمایشگر بیرونی تنها از سوی TCL CSOT تامین می‌شود.

پیش از این خبر دیگری نیز توسط یک لیکر درباره احتمال عرضه گوشی تاشو دیگری توسط اوپو در این سال شنیدیم که احتمالا بزرگ‌تر و دارای صفحه نمایش درونی ۸ اینچی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)