خانهاخبار
عملکرد پردازنده گرافیکی پیکسل 5 با یک بروزرسانی نرم‌افزاری بهبود یافت

عملکرد پردازنده گرافیکی پیکسل 5 با یک بروزرسانی نرم‌افزاری بهبود یافت

آخرین آپدیت منتشر شده برای گوشی پیکسل 5 بهبود خیره‌ای را برای پردازنده گرافیکی این محصول به همراه داشته است.
۱۴۰۰/۱/۱۷

به گزارش بسیاری از کاربران، عملکرد پردازنده گرافیکی گوگل پیکسل 5 پس از انتظار آخرین آپدیت برای این گوشی توسط گوگل، بهبود فراوانی داشته و به نظر می‌رسد کاربرد این آپدیت فراتر از به همراه داشتن به روزرسانی امنیتی ماه آوریل باشد.

این گوشی که از پردازنده اسنپدراگن 765G استفاده می‌کند، همواره در زمینه عملکرد گرافیکی نتایج ضعیف‌تری نسبت به گوشی‌های مشابه داشته است. پس از این آپدیت، به گزارش AnandTech عملکرد پردازنده گرافیکی تقریبا دو برابر شده است.

image

 

Andreas Proschofsky، سردبیر The Standard نیز پس از عرضه این آپدیت از این گوشی چند تست بنچمارک گرفته و گزارش داده که نتایج بین ۳۰ تا ۵۰ درصد نسبت به گذشته بهتر شده‌اند. پیکسل 5 وی پیش از دریافت آپدیت در تست گرافیکی 3DMark Sling Shot Extreme امتیاز ۲۲۶۰/۲۲۷۸ را کسب کرد که این رقم پس از آپدیت به ۳۰۸۳/۳۲۸۶ رسید.

البته بنچمارک‌ها همیشه بیانگر عملکرد دستگاه در دنیای واقعی نیستند. گوگل در توضیحات این آپدیت نوشته که «عملکرد بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های سنگین بهبود یافته‌اند» اما هیچ‌یک از تست‌کنندگان پس از این‌ آپدیت برنامه یا بازی خاصی که نسبت به سابق بهتر اجرا شوند را نیافتند.

تئوری Proschofsky این است که گوگل احتمالا پیش از این عملکرد پردازنده گرافیکی را محدود کرده بوده زیرا سطح عملکرد پیکسل 5 همواره پایین تر از گوشی‌های مشابه با پردازنده اسنپدرگن 765G بوده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)