خانهاخبار
بروزرسانی OxygenOS 11.2.3.3 برای سری وان پلاس 9 منتشر شد

بروزرسانی OxygenOS 11.2.3.3 برای سری وان پلاس 9 منتشر شد

سری وان پلاس 9 که چندی از معرفی آن می‌گذرد امروز بروزرسانی برای باتری و دوربین دریافت کرده است.
۱۴۰۰/۱/۱۷

شرکت وان پلاس اوایل فروردین از سری وان پلاس 9 رونمایی کرد. عملکرد آن بیشتر کاربران را شگفت زده کرد و چند روز پیش بود که اعلام شد نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی در دسترس کاربران نیست. امروز بروزرسانی برای این گوشی منتشر شده تا عمر باتری آن بهبود یابد و دوربین آن نیز عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

سری وان پلاس رابط کاربری OxygenOS را اجرا می‌کند و در حال حاضر این دومین به‌روزرسانی است که برای آن منتشر شده که هدف آن بهبود برخی از مشکل‌هاست. این مسائل چیزی به جز عملکرد باتری و دوربین نیست و این بروزرسانی روی این مسائل تمرکز دارد. این بروزرسانی برای اولین بار در هند آغاز می‌شود و در آمریکای شمالی و اروپا روند گسترده‌تری برای انتشار به دنبال دارد. دو مورد از اصلی‌ترین مواردی که در وان پلاس 9 و 9 پرو وجود داشت مربوط به دوربین و باتری بود که بروزرسانی OxygenOS 11.2.3.3 این موارد را برطرف می‌کرد. در واقع با اتصال سلول‌ها و پایداری انتقال داده‌‌های  WLAN به این موارد رسیدگی می‌کند. 

image

این یک تغییر کوچک است و ما امیدواریم که خریداران اولیه و کسانی که گوشی را پیش خرید کرده‌اند، بتوانند بلافاصله از بهبودهای صورت گرفته بهره‌مند شوند و از گوشی خود لذت ببرند. انجمن و فروم گوشی وان پلاس 9 اعلام کرده که این اولین انتشار گسترده برای دارندگان این گوشی در هند محسوب می‌شود. در توضیحات مربوط به این بروزرسانی آمده است که مشکلات شناخته شده و بهبود پایداری سیستم را در بر دارد. در بندی دیگر آمده که باعث بهبودهایی در دوربین شده و باعث عملکرد بهتر آن می‌شود.

حجم این بروزرسانی صد مگابایت است که نشان می‌دهد چندان هم بزرگ نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، نمی‌توان مطمئن شد چه زمانی طول می‌کشد تا تغییرات گسترده‌تر نسخه بعدی رابط کاربری از راه برسد. می‌توان امیدوار بود که این تغییرات کاربران وان پلاس 9 را راضی نگه دارد و همین طور ادامه پیدا کند تا همه چی بهبود یابد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad_faraasat

۱۴۰۰/۱/۱۷
آشغال پلاس.....