خانهاخبار
ال جی رسما از دنیای موبایل خداحافظی کرد

ال جی رسما از دنیای موبایل خداحافظی کرد

شرکت ال جی رسما اعلام کرد که کسب و کار حوزه موبایل خود را تعطیل خواهد کرد!
۱۴۰۰/۱/۱۶

شرکت کره‌ای ال جی شب گذشته رسما خبر خداحافظی از حوزه موبایل را به گوش رسانه‌های خبری رساند. البته شایان ذکر است که پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های هوشمند موجود بسته به منطقه و مارکت‌های بین المللی، ادامه پیدا خواهد کرد. تصمیم خداحافظی با دنیای موبایل شب گذشته توسط اعضای هیئت مدیره کمپانی ال جی گرفته شد.

در یک مصاحبه خبری، سخنگوی شرکت ال جی در این زمینه اینطور گفت که:

تصمیم استراتژیک برای خروج از بخش موبایل باعث می‌شود تا تمرکز اعضای تیم ما به صورت تمام و کمال روی تجهیزات خودروهای برقی، دستگاه‌های ارتباطی، لوازم خانگی هوشمند، روبات‌ها، هوش مصنوعی، پلتفرم‌ها و خدمات مختلف معطوف شود.

البته پس از خروج از بازار گوشی‌های هوشمند، آن‌ها همچنان به مشارکت با شرکت‌های دیگر در حوزه ساخت قطعات سخت‌افزاری ادامه خواهند داد.

image

سخنگوی ال جی در ادامه اظهارات خود، چنین عنوان کرد:

تیم فنی ما همچنان روی تکنولوژی‌های مرتبط با اسمارت فون‌ها از جمله تجهیزات مخابراتی و فناوری‌های جدید مانند 6G کار خواهند کرد و به فعالیت در این زمینه ادامه می‌دهیم. تکنولوژی‌های مرتبط با گوشی‌های هوشمند که در طی دو دهه توسط مهندسان ما قابل استفاده بود، همچنان به قوت خود باقی مانده و از آن‌ها روی محصولات آینده خود بهره خواهیم برد.

در حالی که از تاریخ 31 جولای مصادف با نهم مرداد ماه بخش موبایل ال جی به صورت کامل تعطیل خواهد شد، اما اجزا و قطعات تولید شده برای گوشی‌های هوشمند دیگر همچنان در بازار موجود خواهد بود و در صورت بروز مشکل، می‌تواند به داد کاربران برسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

EXyNOS

۱۴۰۰/۱/۲۴
خیلیا باید برن...
سونی و HTC به نظرم بعدیا هستن...
سامسونگ و اپل و شیائومی یکه تاز پیش میرن...

SZ

۱۴۰۰/۱/۱۸
حیف ='(

psk

۱۴۰۰/۱/۱۷
نرو سمیههههههههههههههههههههههه