خانهاخبار
هدفون بی سیم ریلمی بادز ایر 2 نئو 18 فروردین معرفی می‌شود

هدفون بی سیم ریلمی بادز ایر 2 نئو 18 فروردین معرفی می‌شود

تاریخ رونمایی از هدفون ریلمی بادز ایر 2 نئو امروز با ارسال یک تصویر در شبکه‌های اجتماعی مشخص شد.
۱۴۰۰/۱/۱۵

شرکت ریلمی در ماه فوریه سال جاری میلادی از هدفون بی سیم بادز ایر 2 به صورت رسمی رونمایی کرد و حالا پس از گذشت دو ماه، آن‌ها قصد دارند تا نسخه مقرون به صرفه این محصول با نام ریلمی بادز ایر 2 نئو را در تاریخ 18 فروردین ماه معرفی کنند.

شعبه پاکستانی برند ریلمی با ارسال تصویر زیر در فیس بوک و توییتر، تاریخ رونمایی از ریلمی بادز ایر 2 نئو را در کنار زبان طراحی و مشخصات کلیدی آن مشخص کرد.

زبان طراحی ریلمی بادز ایر 2 نئو (Realme Buds Air 2 Neo) تا حد زیادی به بادز Q شباهت داشته و به این ترتیب، می‌توان این دو محصول مقرون به صرفه را مانند یکدیگر دانست. اما نکته جالب ماجرا اینجاست که حرف R از لوگوی ریلمی از روی این محصول حذف شده و هدفون‌ها به میکروفون نیز مجهز شده‌اند. دکمه اتصال (Pair) هدفون‌ها هم به داخل دستگاه، حد فاصل دو هدفون منتقل شده است.

image

 

شرکت Realme اعلام کرده که هدفون جدید با نام Realme Buds Air 2 Neo به قابلیت حذف نویز فعال یا ANC مجهز خواهد بود و آن‌ها قصد دارند تا این ویژگی را به اغلب محصولات آینده خود نیز اضافه نمایند.

هر یک از هدفون‌های ریلمی بادز ایر 2 نئو به درایورهای بیس بوستر‌ 10 میلیمتری داینامیک مجهز خواهند شد. همچنین با وجودی که هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری هدفون‌ها و کیس شارژ آن‌ها اعلام نشده است، اما ظاهرا در مجموع این هدفون شارژدهی 28 ساعته خواهد داشت که نسبت به Buds Air 2، سه ساعت شارژدهی کلی هدفون بهبود یافته است.

در حالی که تنها چهار روز تا رویداد معرفی هدفون جدید ریلمی باقی مانده است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در مورد ریلمی بادز ایر 2 نئو لو برود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)