خانهاخبار
اولین گوشی5G بلک بری در راه است

اولین گوشی5G بلک بری در راه است

اولین گوشی هوشمند بلک بری که از تکنولوژی نسل پنجم شبکه مخابراتی بهره می‌برد، در آینده نزدیک از راه خواهد رسید.
۱۴۰۰/۱/۱۵

اگر به خاطر داشته باشید، در ماه اوت سال گذشته میلادی اخباری در حوزه کسب مجوز شرکت OnwardMobility از بلک بری برای تولید گوشی هوشمند مبتنی بر 5G در رسانه‌ها منتشر شد. در این خبر آمده بود که محصول یاد شده در سال آینده میلادی یعنی ۲۰۲۱ از راه خواهد رسید.

حالا هشت ماه از آن خبر می‌گذرد و تنها اطلاعاتی که در مورد آن منتشر شده، حاکی از آن است که این گوشی هوشمند جدید از کیبود QWERTY معروف بلک بری بهره خواهد برد. علاوه بر این، گوشی مذکور به دوربین پیشرفته و پشتیبانی از شبکه مخابراتی نسل پنجم نیز مجهز است. حالا اطلاعاتی در مورد دوربین این محصول منتشر شده است که در ادامه مطلب، به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اگر به خاطر داشته باشید،‌ گوشی هوشمند BlackBerry Priv در تاریخ ششم نوامبر سال 2015 مصادف با پانزدهم آبان ماه 1394 به دنیای تکنولوژی معرفی شد و از آن زمان تا به حال، کلیه محصولات این شرکت با سیستم عامل اندروید همراه بودند. گوشی هوشمند جدید بلک بری هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و با اندروید از راه می‌رسد. تا به این لحظه هنوز اطلاعاتی از تفاهم نامه امضا شده میان بلک بری و OnwardMobility اعلام نشده است، اما این شرکت در اظهارات خود به واژه «گوشی‌های» هوشمند اشاره کرده است و به این ترتیب، باید انتظار رونمایی از چند مدل مختلف را داشته باشیم.

image

 

وب سایت Tech Radar مدعی شده است که بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط مسئولان، مشخصات دوربین گوشی هوشمند جدید بلک بری باعث خواهد شد تا قیمت تمام شده آن در مقایسه با مدل‌های قبل افزایش محسوسی داشته باشد. مدیران OnwardMobility نیز اعلام نموده‌اند که گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط آن‌ها برای مشتریان حرفه‌ای و مارکت‌های جهانی عرضه خواهد شد.

آقای پیتر فرانکلین مدیر عامل OnwardMobility در اظهارات خود، به جزئیات زیر اشاره کرده است:

بیش از نیمی از جمعیت کره زمین در حال حاضر از اسمارت فون‌ها استفاده می‌کنند. پس بازار خوبی در این زمینه پیش روی ما قرار دارد. اما چیزی که در این میان گم شده است، گوشی هوشمندی با محوریت امنیت و کارایی بالا است که بتواند کلیه نیازهای اشخاص حرفه‌ای و بازارهای بین المللی را برطرف کند. ما قصد داریم تا این خلأ به وجود آمده را با معرفی محصولات خود پر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)