خانهاخبار
هواوی بند 6 به صورت رسمی معرفی شد

هواوی بند 6 به صورت رسمی معرفی شد

روز گذشته هواوی از جدیدترین دستبند سلامتی خود با نام هواوی بند 6 رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۱/۱۵

از زمان معرفی هواوی بند 4 در سال ۲۰۱۹ دو سال می‌گذرد و هواوی بالاخره تصمیم گرفت تا دستبند سلامتی خود را بروز کند. این شرکت همانطور که مشخص است تصمیم گرفته از عدد ۵ عبور کند و نسل جدید را هواوی بند 6 بنامد. البته شاید هم یکی از دلایل این تصمیم رونمایی از شیائومی می بند 6 است که به تازگی معرفی شده است.

همچنین مشخص نیست که چرا هنوز هواوی از نام Band برای این محصول استفاده می‌کند زیرا حالا با وجود نمایشگر بزرگ‌تری که دارد، بیشتر از همیشه لایق اسم ساعت هوشمند است.

image

 

اولین نکته‌ای که در مورد دستبند هواوی باید گفت این است که این ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی، از یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل بهره می‌برد در حالی که در نسل قبلی شاهد یک نمایشگر LCD به اندازه ۰/۹۶ اینچ بودیم. به طور خلاصه، نمایشگر در نسل جدید ۱۴۸ درصد بزرگتر شده است که یک قدم رو به جلو به حساب می‌آید. هواوی قول داده که واچ فیس‌های زیادی را هم برای این محصول آماده کند که از طریق واچ فیس استور در دسترس کاربران قرار گیرد. در طراحی جدید حاشیه‌های صفحه نمایش بسیار کم شده و نسبت حاشیه به بدنه به ۶۴ درصد رسیده است. اگرچه بر خلاف شیائومی، هواوی به جای شکل قرص مانند دنبال بهره جستن از شکل مستطیلی سنتی است. 

image

 

هواوی بند 6 فقط ۱۸ گرم وزن دارد. ابعاد بدنه آن معادل ۴۳ در ۲۵.۴ در ۱۰.۹۹ میلی‌متر است و از یک دکمه جانبی ناوبری هم برخوردار است. همچنین هواوی بند 6 در مقابل گرد و غبار و قطرات آب مقاوم است. عمر باتری آن با هربار شارژ تا ۱۴ روز اعلام شده و هواوی اعلام کرده در صورت استفاده سنگین تا ۱۰ روز دوام می‌آورد. پس از خالی شدن ظرفیت باتری می‌توان به کمک شارژرهای مغناطیسی، این گجت را شارژ کرد و فقط با ۵ دقیقه شارژ، دو روز شارژدهی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

از نظر سنسورها، هواوی بند 6 امکان نظارت مستمر بر اکسیژن خون را ارائه می‌دهد که نکته‌ای قابل توجه برای این دستبند محسوب می‌شود. همچنین نظارت بر ضربان قلب را با TruSeen 4.0 فراهم می‌کند و TruSleep 2.0 هم به پایش خواب کاربر می‌پردازد. یکی دیگر از نرم‌افزارهای این دستبند TruRelax 2.0 است که روی فشار تمرکز دارد. همچنین سلامت قلب و پایش خواب را برای ریسک تنفسی در خواب پیگیری می‌کند.  

از نظر ردیابی فعالیت‌های ورزشی، هواوی بند 6 از ۹۶ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های این دستبند می‌توان به وجود NFC برای پرداخت‌های موبایلی و نمایش اعلان‌ها از جمله اعلان‌های مربوط به پیامک و تماس اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند از این ساعت هوشمند به عنوان یک شاتر برای دوربین استفاده کنند و یا موسیقی در حال پخش با گوشی را با کمک این گجت کنترل کنند.

هواوی بند 6 در چهار رنگ عرضه می‌شود که می‌توان از میان آن‌ها به مشکی و سبز اشاره کرد. این دستبند سلامتی از اندروید 6 و iOS 9.0 به بالا پشتیبانی می‌کند و از بلوتوث 5 هم برای اتصال به گوشی کاربر استفاده می‌کند. هواوی بند 6 قبلا در سایت مالزی رویت شده و از تاریخ ۱۶ فروردین برای فروش در دسترس خواهد بود. قابل ذکر است قمیت این دستبند چیزی در حدود ۵۳ دلار تعیین شده است. شما درباره این دستبند سلامتی یا ساعت هوشمند چه فکر می‌کنید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)