خانهاخبار
لنوو تاریخ رونمایی از گوشی Legion 2 Pro را اعلام کرد

لنوو تاریخ رونمایی از گوشی Legion 2 Pro را اعلام کرد

لنوو در بیانیه‌ای اعلام کرد گوشی Legion 2 Pro با باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۹۰ واتی در تاریخ ۱۸ فروردین رونمایی می‌شود
۱۴۰۰/۱/۱۴

لنوو امروز تاریخ رونمایی از جانشین گوشی Legion Pro را اعلام کرد که باتری حجیم و شارژر ۹۰ واتی دارد. نسل قبلی از باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کرد و در مدل Legion 2 Pro این ظرفیت ۵۰۰ میلی آمپر بیشتر شده است. لنوو اعلام کرده که این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۸ فروردین معرفی و رونمایی خواهد شد.

این شرکت همچنین نشان داده که باتری Legion 2 Pro از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند، اما هنوز اعلام نکرده که آیا روش اجرای آن مشابه آنچه که در Legion Pro دیدیم است یا خیر. در نسل قبلی به وسیله دو درگاه USB-C که هرکدام توانایی شارژ تا ۴۵ وات را داشتند گوشی می‌توانست با سرعت ۹۰ وات شارژ شود. هنوز مشخص نیست که Legion 2 Pro هم از همین روش استفاده می‌کند یا لنوو راهکار دیگری برای آن اندیشیده است.

image

 

لنوو هنوز جزییات و مشخصات Legion 2 Pro را اعلام نکرده، اما قبلا گفته بود که این گوشی یک محصول گیمینگ است که با دو سیستم خنک کننده فن دار، تراشه اسنپدراگن ۸۸۸ و صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +FullHD است. قابل ذکر است این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

گیک بنچ فاش ساخته که Legion 2 Pro اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و از ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. این مدل خاص، باتوجه به بنچ مارک Master Lu از ۵۱۲ گیگابیت فضای ذخیره سازی استفاده می‌کند. همچنین نشان می‌دهد که این گوشی از دو پیکربندی دیگر ۱۲/۱۲۸ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت بهره‌مند است.

لنوو قول داده که تا روز ۸ آوریل، هر روز یک تیزر تبلیغاتی از این گوشی منتشر کند و قطعا تا تاریخ رونمایی جزییات بیشتری از آن مشخص خواهد شد. لنوو قرار است در تاریخ ۱۸ فروردین از این محصول گیمینگ رونمایی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

swealireza

۱۴۰۰/۱/۱۴
چند سال پیش تلفن های هوشمند جای خیلی از تجهیزات الکترونیکی رو مثل دوربین، ریکوردر و موزیک پلیر رو برای کاربرای معمولی گرفتن و حالا دارن به سمت گرفتن جای کنسول ها پیش میرن. شاید بگین قدرت تلفن به پای کنسول نمیرسه که این حرف درسته ولی قدرت گرافیکی موبایل به نقطه ای میرسه که برای خیلی از گیمر های عادی، کافی باشه.