خانهاخبار
وان پلاس 9 پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایت ممکن است برای مدتی در دسترس نباشد

وان پلاس 9 پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایت ممکن است برای مدتی در دسترس نباشد

به نظر می‌رسد گوشی وان پلاس 9 پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایت برای مدتی در امریکا در دسترس نباشد.
۱۴۰۰/۱/۱۴

شرکت وان پلاس چندی پیش از گوشی‌های جدید خود یعنی وان پلاس 9 وان پلاس 9 پرو رونمایی کرد. در هنگام عرضه نیز رکوردهای قبلی خود را شکست و نشان از آن داشت که مورد استقبال کاربران قرار گرفته و از محبوبیت خوبی برخوردار است. حال خبر رسیده که نسخه پرو و با حافظه ۱۲۸ گیگابایت ممکن است برای مدتی در دسترس کاربران آمریکایی نباشد. 

image

 

وان پلاس 9 پرو گرانترین گوشی هوشمند این شرکت با ۹۶۹ دلار قیمت است، اما تاکنون فقط به نسخه ۱۰۶۹ دلاری دسترسی وجود داشته است. اکنون خبر رسیده که وان پلاس 9 پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایت فعلا در دسترس مشتریان امریکایی قرار ندارد. پس از رویداد معرفی، عرضه و پیش فروش این گوشی آغاز شد و امروز فروش رسمی آن شروع شد. وان پلاس قبلا اعلام کرده بود که شروع قیمت از ۹۶۹ دلار است و اکنون بعد از فروش رسمی هیچ قیمت زیر هزار دلار مشاهده نمی‌شود که برای مردم گمراه کننده بود.

در گفت‌و‌گو با شرکت وان پلاس، مشخص شد که مدل 9 پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و قیمت ۹۶۹ دلار فعلا برای فروش در آمریکا در دسترس نیست. وان پلاس می‌گوید در آینده در آمریکای شمالی موجود خواهد شد، اما هیچ تاریخ رسمی برای آن وجود ندارد. این شرکت چینی هیچ دلیلی برای این تاخیر اعلام نکرده، اما گفته که تمام موجودی نسخه ۲۵۶ گیگابایتی فروش رفته ولی به زودی برای عرضه موجود خواهد شد و مشکلی از این جهت وجود نخواهد داشت. 

image

البته کاربرانی که مدل ۲۵۶ گیگابایتی را تهیه می‌کنند چندان ضرر هم نمی‌کنند چراکه علاوه بر به‌دست آوردن حافظه ذخیره سازی بیشتر از ۵۰ درصد رم بیشتر یعنی ۱۲ گیگابایت استفاده می کنند و معامله بدی محسوب نمی‌شود. البته نمی‌توان از این موضوع هم گذشت که صد دلار هنوز هم صد دلار است به خصوص برای ما کاربران ایرانی!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad_faraasat

۱۴۰۰/۱/۱۵
در ظاهر کیفیت بالایی داره گوشی های وانپلاس اما در باطن منبع ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری فراوان هستش از بریک شدن های به دلایل نا معلوم تا ایرادات پخش تصاویر مخصوصا در پس زمینه های تاریک و سایه انداختن صفحه نمایش و ...... و بدون هیچگونه پشتیبانی قطعاتی در ایران استفاده میشه که عجیبه!!!!