خانهاخبار
اپل آرکید با تعداد زیادی از بازی‌های جدید آپدیت شد

اپل آرکید با تعداد زیادی از بازی‌های جدید آپدیت شد

سرویس گیمینگ کوپرتینویی‌ها با نام اپل آرکید با انبوهی از بازی‌های جدید و کلاسیک بروزرسانی شد.
۱۴۰۰/۱/۱۴

اپل در سال 2019 سرویس گیمینگ خود با نام اپل آرکید را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. به این ترتیب بازی‌های با کیفیت و جذاب به درون این شاخه نقل مکان کردند. حالا با ارائه بروزرسانی جدید، سرویس اپل آرکید میزبان دو دسته بندی جدید خواهد بود:

  • Timeless Classics
  • App Store Greats

در قسمت Greats کوپرتینویی‌ها چند بازی با کیفیت از جمله Trees، Monument Valley، Mini Metro و نسخه ریمستر شده Cut the Rope را اضافه کرده‌اند. در بخش Timeless Classics نیز بازی‌های کلاسیک مانند تخته، Solitaire، شطرنج و سودوکو را شاهد هستیم. در حالی که بسیاری از بازی‌های قرار گرفته در سرویس اپل آرکید روی اپل تی وی، دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک و iOS قابل اجرا هستند، اما این دو دسته بندی جدید تنها روی آیفون و آیپد پاسخگوی نیاز کاربران خواهند بود. با ارائه آپدیت جدید اپل آرکید، 30 بازی جدید به این پلتفرم اضافه شده است و به این ترتیب، سرویس یاد شده حالا میزبان 180 بازی جذاب و با کیفیت است.

image

 

همان طور که اشاره شد، سرویس اپل آرکید نخستین بار در سال 2019 به عنوان یک آپشن جدید برای علاقمندان به بازی‌های با کیفیت آغاز به کار کرد. کاربران این سرویس می‌توانند از بازی‌های جذابی که توسط کمپانی‌های مطرح بازی سازی مانند Hironobu Sakaguchi طراحی و ساخته شده است، استفاده کنند.

گویا با وجودی که اپل آرکید با این بازی‌های باکیفیت و قیمت نسبتا پایینی (اشتراک ماهیانه 4.99 دلار) دارد، افراد زیادی اشتراک اپل آرکید را تهیه نکرده‌اند و اپل از این موضوع ناراضی است. حالا این تصمیم جدید و اضافه شدن بازی‌های کلاسیک به اپل آرکید، قطعا در این جهت بوده که افراد بیشتری مشترک سرویس اپل آرکید بشوند. 

شما به عنوان کاربر آیفون، آیپد یا دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک، آیا از سرویس Apple Arcade استفاده می‌کنید؟ تجربیات خود در مورد این پلتفرم را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

zak

۱۴۰۰/۱/۱۵
خب یکی بگه چطور و کجا و چگونه از اپل ارکید استفاده کنیم نه لینکی نه جایی فقط خبر خبر خبر مخمون از خبر پر شده نخواستیم

آرش

۱۴۰۰/۱/۱۵
با سلام و احترام
من اين سرويس رو براي پسرم كه 7 سالش هست فعال كردم. ولي زياد ازش استقبال نمي كنه و بيشتر بازي ها رو از خود App Store مي گيره.
شايد با اين كار استقبال بيشتري انجام بده