خانهاخبار
باتری دوگانه سامسونگ گلکسی زد فلیپ 2 لو رفت

باتری دوگانه سامسونگ گلکسی زد فلیپ 2 لو رفت

به تازگی تصاویری از نسل جدید گلکسی زد فلیپ 2 لو رفته که به نظر می‌رسد این مدل هم مثل نسل قبلی از باتری دوگانه برخوردار خواهد بود.
۱۴۰۰/۱/۱۴

شرکت سامسونگ در نظر دارد تا در سال جاری میلادی محصولات جدید تاشوی خود را معرفی و روانه بازار کند که از جمله آن‌ها، می‌توان به گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 اشاره کرد. اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که تا به حال شایعات زیادی در مورد نسل دوم گلکسی زد فلیپ در رسانه‌های خبری مطرح شده است و حالا با افشای اسناد و مدارک جدید توسط Safety Korea، 3C و آژانس DEKRA، یکی دیگر از مشخصات گلکسی زد فلیپ 2 مشخص شده است.

image

 

به این ترتیب به نظر می‌رسد که نسل دوم گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ نیز مثل نسل اول به باتری دوگانه مجهز خواهد بود. اگر به تصاویر زیر دقت کنید، دو باتری با شماره ساخت‌های EB-BF711ABY با ظرفیت 2370 میلی آمپر ساعت و EB-BF712ABY با ظرفیت 903 میلی آمپر ساعت را مشاهده می‌کنیم.

با یک حساب سرانگشتی، متوجه می‌شویم که گلکسی زد فلیپ 2 با باتری 3300 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود که این ظرفیت، با باتری نسل اول این محصول و نسخه 5G آن نیز برابری می‌کند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، می‌توانیم مطمئن شویم که باتری با ظرفیت بالاتر در قسمت پایینی بدنه و باتری دوم، در نیمه بالایی دستگاه قرار خواهد گرفت.

 

نسل دوم گلکسی زد فلیپ با شماره ساخت SM-F711 همراه خواهد بود که از نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و فریمی پهن‌تر بهره می‌برد. از جمله دیگر مشخصات لو رفته از گلکسی زد فلیپ 2 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسپیکرهای استریو
  • حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی
  • پردازنده ارتقا یافته
  • دوربین‌های ارتقا یافته

متأسفانه هنوز هیچ سند و مدک معتبری برای افشای مشخصات سخت‌افزاری اصلی مانند مدل پردازنده یا ویژگی دوربین‌های این محصول یافت نشده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که گذشت زمان، چه چیزهایی را به ما ثابت خواهد کرد و از طرف دیگر، مسئولان سامسونگ چه سورپرایزهایی را برای طرفداران این دستگاه در نظر گرفته‌اند. اما خب در نهایت بعید نیست شاهد پردازنده اسنپدراگن 888 در این گوشی باشیم. شما درباره سری گلکسی زد فلیپ چه فکر می‌کنید؟

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)