خانهاخبار
چگونه صدای سیری را در نسخه آزمایشی iOS 14.5 تغییر دهیم؟

چگونه صدای سیری را در نسخه آزمایشی iOS 14.5 تغییر دهیم؟

اپل در نسخه آزمایشی iOS 14.5 امکان تغییر صدای سیری را برای کاربران فراهم کرده است.
۱۴۰۰/۱/۱۴

اگر از کاربران آیفون باشید، مطمئنا می‌دانید که تا به حال صدای پیش فرض سیری، صدای یک زن بوده است. اما یافته‌های جدید حاکی از آن است که بسیاری از کاربران، از این موضوع ناراضی هستند و همین موضوع کوپرتینویی‌ها را بر آن داشته است تا در نسخه آزمایشی iOS 14.5 این موضوع را لحاظ کرده و امکان تغییر صدای سیری را در اختیار کاربران قرار دهند.

زمانی که آیفون خود را به نسخه آزمایشی iOS 14.5 آپگرید کنید، قابلیت انتخاب صدای سیری در هنگام راه اندازی دستگاه برای شما فعال خواهد شد و به این ترتیب می‌توانید صدای پیش فرض را به صدای دلخواه خود تغییر دهید. البته اگر در هنگام انجام تنظیمات اولیه از این موضوع صرف نظر کرده‌اید، با انجام مراحل زیر می‌توانید صدای سیری را به گزینه دلخواه خود تغییر دهید.

مراحل انجام این تغییرات بسیار ساده است. ابتدا وارد اپلیکیشن Settings شده و روی Siri & Search ضربه بزنید. حالا کافی است وارد قسمت Siri Voice شوید. حالا آپشن‌های قابل تغییر برای شما به نمایش در خواهد آمد.

image

 

در حال حاضر، لهجه آمریکایی تنها گزینه‌ای است که امکان انتخاب چهار صدای مختلف را با خود به همراه دارد. لهجه‌های استرالیایی، انگلیسی (انگلستان)، هندی، ایرلندی و لهجه کشور آفریقای جنوبی هم اینک با دو صدای مختلف همراه است. چهار صدای در نظر گرفته شده برای لهجه آمریکایی به شرح زیر است:

  • صدای اول: صدایی نرم و روان از یک مرد
  • صدای دوم: صدایی پر انرژی از یک زن
  • صدای سوم: صدایی پر انرژی از یک مرد
  • صدای چهارم: صدای پیش فرض سیری که تا به حال از آن استفاده می‌شد.

با ضربه زدن روی هر یک از عناوین یاد شده، عبارت Hi, I’m Siri. Choose the voice you’d like me to use. توسط سیری گفته می‌شود. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که برای انتخاب صداهای اول تا سوم، ابتدا باید آن‌ها روی دستگاه شما دانلود شوند. اما برای انجام این کار نیازی نیست تا روی این صفحه باقی بمانید. این صداها به صورت خودکار در پس‌زمینه دانلود می‌شوند و پس از اتمام دانلود، صدای انتخاب شده جایگزین می‌شود. 

لذا امور دیگر خود را انجام داده و به محض اتمام دانلود‌، سیری با صدای انتخاب شده به فرامین شما پاسخ خواهد داد.

مطمئنا این روند در نسخه نهایی iOS 14.5 تغییر پیدا نخواهد کرد. اما در صورت انجام چنین تغییری، مراحل انجام آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)