خانهاخبار
رویداد بهاره مایکروسافت با چه محصولاتی همراه خواهد بود؟

رویداد بهاره مایکروسافت با چه محصولاتی همراه خواهد بود؟

مایکروسافت به زودی رویداد بهاره خود را برگزار کرده و محصولات جدید خود را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۱/۱۴

کمپانی مایکروسافت قصد دارد تا در آینده نزدیک، رویداد بهاره خود را برگزار کرده و به این ترتیب، از محصولات جدید خود پرده برداری کند. در حالی که هنوز هیچ اطلاعیه یا خبری در این مورد منتشر نشده است، اما وب سایت ویندوز سنترال، لیستی از محصولاتی که انتظار معرفی آن‌ها در این رویداد می‌رود را منتشر کرده است که در ادامه مطلب، به آن‌ها می‌پردازیم.

image

 

سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت

پیش بینی می‌شود که مایکروسافت در رویداد پیش رو، از نسخه چهارم لپ تاپ خود با نام Surface Laptop 4 با پردازنده نسل یازدهم اینتل و AMD Ryzen 4000 پرده برداری کند. همچنین بر اساس شایعات، باید منتظر اضافه شدن چند رنگ جدید از جمله Ice Blue به چرخه تولید سرفیس لپ تاپ باشیم. در نسخه 13.5 اینچی شاهد پوشش پارچه‌ای آلکانترا خواهیم بود و در مدل 15 اینچی نیز بدنه فلزی خواهد بود. در این لپ‌تاپ‌ها امکان افزایش رم تا 32 گیگابایت در هنگام خرید نیز وجود خواهد داشت.

سرفیس هدفون 2 پلاس مایکروسافت

پیش بینی می‌شود که با بروزرسانی سرفیس هدفون، شاهد رونمایی از Surface Headphone 2+ باشیم که مخصوص افراد حرفه‌ای طراحی شده و به کمک یک دانگل، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به بلوتوث آن را به کامپیوتر یا سیستم‌های شخصی خود متصل کنید. بر اساس شایعات، این محصول تنها در رنگ سیاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و گواهی Teams Certified نیز برای آن اخذ شده است.

Surface Classroom Pen 2

مایکروسافت در نظر دارد تا از Surface Classroom Pen 2 برای مشتریان تجاری خود پرده برداری کند. این محصول احتمالا از محفظه طولانی‌تری برخوردار خواهد بود و قیمت مقرون به صرفه‌ای (19.99 دلار) نیز برای آن در نظر گرفته شده است. پیش بینی می‌شود که Surface Classroom Pen 2 در 36 مارکت جهانی در دسترس خریداران قرار گیرد.

وب کم مایکروسافت

ردموندی‌ها قصد دارند تا با رونمایی از یک وب کم، جان تازه‌ای به کنفرانس‌های تصویری بدهند. دوربین جدید از محتوای HDR پشتیبانی کرده و به یک کاور برای حفظ حریم شخصی مجهز خواهد بود. البته بد نیست بدانید که امکان پشتیبانی از محتوای 4K برای این محصول در نظر گرفته نشده است.

تاریخ عرضه

رویداد بهاره مایکروسافت ظرف هفته‌های آتی برگزار شده و محصولات معرفی شده نیز مدت کوتاهی پس از این اتفاق روانه بازار خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)