خانهاخبار
قاب مگ سیف با رنگ بندی جدید در راه است

قاب مگ سیف با رنگ بندی جدید در راه است

اپل قصد دارد تا در آینده نزدیک، قاب مگ سیف با رنگ‌های جدید را برای خانواده آیفون 12 عرضه کند.
۱۴۰۰/۱/۱۴

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی به تازگی مدعی شده است که کوپرتینویی‌ها به زودی، از رنگ بندی جدید قاب مگ سیف مناسب سری آیفون 12 رونمایی خواهند کرد.

سازندگان لوازم جانبی چندی است که به تولید قاب مگ سیف برای خانواده آیفون 12 مشغول هستند و از طرف دیگر، اپل برای جا نماندن از بازار رقابت مجبور به ایجاد تغییرات در خط تولید این محصولات شده است. البته این نکته را هم نباید فراموش کنیم که هر سال اپل به مناسبت فرا رسیدن بهار، تعدادی از لوازم جانبی‌های مخصوص آیفون و حتی بند‌های اپل واچ را در رنگ‌های جدید عرضه می‌کند. در هر صورت به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد ارائه کیس‌های مگ سیف اپل با چهار رنگ زیر خواهیم بود.

تصویر رنگ بندی جدید قاب مگ سیف توسط یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام Duan Ruia در شبکه اجتماعی چینی Weibo به تازگی منتشر شده است.

image

 

وی مدعی شده است که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از پنج رنگ جدید خواهیم بود، اما در حال حاضر تصویر چهار رنگ آن‌ها انتشار یافته است. متأسفانه اسامی اختصاصی برای این رنگ‌ها عنوان نشده است، اما همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید رنگ‌های در نظر گرفته نسبت به رنگ‌های Kamquat و California Poppy که در حال حاضر در اپل استورها یافت می‌شوند، تا حد زیادی پررنگ‌تر به نظر می‌رسند.

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که Duan Rui یکی از افرادی است که از شهرت خاصی در حوزه افشای اسرار شرکت اپل برخوردار بوده و نام آیفون 12 مینی را پیش از معرفی، لو داده بود!

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)