خانهاخبار
قابلیت ردگیری میزان کیفیت تنفس در هنگام خواب به می بند 6 اضافه شد

قابلیت ردگیری میزان کیفیت تنفس در هنگام خواب به می بند 6 اضافه شد

آپدیتی برای می بند 6 منتشر شده که قابلیت اندازه گیری میزان کیفیت تنفس در زمان خواب را به این دستبند هوشمند اضافه می‌کند.
۱۴۰۰/۱/۱۳

شرکت شیائومی در آغاز این هفته از می بند 6 و چند محصول دیگر رونمایی کرد. می اسمارت بند 6 دارای سنسور SpO2 جهت اندازه گیری اکسیژن خون بوده و شیائومی در این مراسم به قابلیت ردگیری کیفیت تنفس در هنگام خواب نیز اشاره کرد که حالا دارد با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، آن را برای کاربران فعال می‌کند.

image

 

این آپدیت جدید، نسخه نرم افزار را به ورژن ۵.۰ تغییر داده و بهبود رابط کاربری و رفع بعضی از باگ‌ها را به همراه دارد. برنامه Mi Fit برای اندروید و iOS در دسترس است و به کاربران اجازه مدیریت و دسترسی به اطلاعات جمع آوری شده توسط دستگاه‌های پوشیدنی شیائومی را می‌دهد.

image

 

می اسمارت بند 6 دارای یک نمایشگر اولد ۱.۵۶ اینچی لمسی با رزولوشن 486x152 پیکسل و ۴۵۰ نیت روشنایی است. این دست‌بند هوشمند یک باتری ۱۲۵ میلی آمپری دارد که به گفته شیائومی با هربار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد!

این دستگاه تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و بیش از ۳۰ حالت پیش‌فرض برای انجام ورزش‌های مختلف از جمله ورزش‌های آبی را هم دارد. یک سنسور ضربان قلب در این گجت قرار گرفته و قابلیت ردگیری خواب شما را نیز دارد.

image

 

شیائومی می اسمارت بند 6 با قیمت ۴۵ یورو در اروپا عرضه شده و در کشور چین قیمتی معادل ۲۳۰ یوآن (حدود ۳۵ دلار/۳۰ یورو) دارد. یک نسخه NFC با قیمت ۲۸۰ یوآن (حدود ۴۳ دلار/۳۵ یورو) نیز در بازار چین عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)