خانهاخبار
اشاره یکی از مدیران بخش ردمی به احتمال عرضه دستگاه‌های جدید در ماه آوریل

اشاره یکی از مدیران بخش ردمی به احتمال عرضه دستگاه‌های جدید در ماه آوریل

کمپانی شیائومی به تازگی چندین گوشی از سری می را معرفی کرده است اما با این وجود به گفته یکی از مدیران بخش ردمی، احتمال عرضه دستگاه جدیدی از این سری نیز در ماه آوریل وجود دارد.
۱۴۰۰/۱/۱۳

در روز‌های آغازین این هفته، شرکت شیائومی از محصولاتی مانند می 11 پرو، می 11 الترا، می 11 لایت، می اسمارت‌بند 6 و می میکس فولد رونمایی کرد. با این وجود، یکی از مدیران بخش ردمی به نام وانگ تنگ توماس در پاسخ به یکی از کاربران خبر از احتمال معرفی گوشی جدیدی از سری ردمی داد.

image

 

این کاربر که در ویبو پستی درباره عدم عرضه گوشی جدیدی از سوی شیائومی در ماه آوریل گذاشته بود، پاسخی را از سوی توماس دریافت کرد که گفته وی را نقض می‌کرد.

گوشی جدید ردمی احتمالا با پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ عرضه می‌شود که عملکردی مانند اسنپدرگن ۸۷۰ خواهد داشت. با توجه به شایعات، این دستگاه فعلا با کد Ares شناخته شده و احتمالا یک گوشی گیمینگ با دکمه‌های فیزیکی در گوشه‌ها خواهد بود.

image

 

دیگر شایعات به وجود باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی و نمایشگر اولد ساخته شده توسط سامسونگ در این گوشی اشاره می‌کنند. قیمت این گوشی احتمالا بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ یوآن (حدودا بین ۳۰۰ تا ۳۸۰ دلار) بوده که آن را تبدیل به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار می‌کند. به گفته PlayfulDroid، ممکن است این گوشی در بازار هند با برند پوکو به فروش برسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)