خانهاخبار
شیائومی می بند 6 در کنار می اسمارت پروژکتور معرفی شد

شیائومی می بند 6 در کنار می اسمارت پروژکتور معرفی شد

در ادامه مراسم رونمایی شیائومی می بند ۶ با صفحه نمایش AMOLED در کنار پروژکتور جدید این شرکت رونمایی شدند.
۱۴۰۰/۱/۹

امروز شیائومی دست پر به میان کاربران آمده و علاوه بر تلفن‌های هوشمند می 11 اولترا و می 11 پرو از دو محصول دیگر رونمایی کرد. یکی از آن‌ها دستبند سلامتی می بند 6 و دیگری Mi Smart Projector 2 Pro است.

شیائومی می اسمارت بند 6

از زمانی که می بند 3 به نمایشگر رنگی مجهز شد، این بزرگترین بروزرسانی برای دستبند سلامتی شیائومی محسوب می‌شود. می اسمارت بند 6 از تلفن‌های هوشمند الهام گرفته و با صفحه نمایش رنگی به اندازه ۱.۵۶ اینچ که به شکل قرص است، از گوشه‌های گرد بهره می‌برد. البته که شکل نمایشگر و گوشه‌های گرد آن باعث می‌شود اندازه گیری آن سخت باشد، اما به گفته شیائومی این نمایشگر اندازه‌ای برابر ۱.۵۶ اینچ دارد. این عدد از این جنبه اهمیت دارد که در مقایسه با نسل گذشته خود ۵۰ درصد بزرگتر شده است.  

image

 

این صفحه نمایش از وضوح ۱۵۲ در ۴۸۶ پیکسل بهره می‌برد و چگالی آن ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است. همچنین این پنل می‌تواند تا ۴۵۰ نیت روشنایی داشته باشد. این نمایشگر با پوشش مقاوم و ضد اثر انگشت پوشانده شده است. از دیگر قابلیت‌های مهم آن می‌توان می‌توان به پایش میزان اکسیژن خون یا همان SpO2 اشاره کرد. این ویژگی دستبند سلامتی را قادر می‌سازد تا اکسیژن سطح خون کاربر را در حین ورزش پایش کند. نکته جالب دیگر در مورد می بند 6 پایش کیفیت تنفس در هنگام خواب است و همچنین ردیابی REM نیز در دسترس است. ضربان قلب هم به صورت تمام وقت در طول هفته اندازه‌گیری می‌شود و اطلاعات ان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.  

باتری مورد استفاده در دستبند سلامتی شیائومی هم‌اندازه نسل قبلی است و ۱۲۵ میلی آمپر ساعت گنجایش دارد. با وجود بزرگتر شدن صفحه نمایش در می بند 6، عمر باتری آن ۱۴ روز است که با نسل قبلی یکسان است و شارژر نیز تغییر نکرده و همانند گذشته است. از دیگر ویژگی‌های اضافه شدن به شیائومی می‌ بند 6 می‌توان به بهداشت زنان و نظارت بر استرس نام برد. وقتی نوبت به ورزش می‌رسد دستبند سلامتی شیائومی ۳۰ حالت تناسب اندام دارد که دوبرابر برادر بزرگتر خود است که ۶ حالت از جمله پیاده‌روی، تردمیل، دوچرخه سواری، قایقرانی با دستگاه و ... به طور خودکار قابل تشخیص است.  

image

می بند 6 ضد آب است و می‌توان از آن در ورزش‌های شنا و غواصی بهره برد. دستبند سلامتی شیائومی در رنگ‌های نارنجی، زرد، مشکی، زیتونی، عاجی و آبی عرضه می‌شود. ابعاد آن ۴۷.۴ در ۱۸.۶ در ۱۲.۷ میلی‌متر است که می‌توان بند آن را بین ۱۵۵ تا ۲۱۹ میلی‌متر تنظیم کرد.  

image

شیائومی می بند 6 با قیمت ۳۵ دلار برای نسخه معمول عرضه می‌شود. نسخه مجهز به NFC نیز با قیمت ۴۵ یورو در دسترس مشتریان قرار دارد.

Xiaomi Mi Smart Projector 2 Pro

پروژکتور جدید شیائومی می‌تواند تصاویری به ابعاد ۶۰ تا ۱۲۰ اینچ و روشنایی ۱۳۰۰ نیت ایجاد کند. وضوح تصویر پروژکتور 1080p است و از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. به لطف وجود سنسور ToF، عملیات فوکوس در پروژکتور شیائومی به صورت خودکار انجام می‌شود و تنها چند ثانیه به طول می‌انجامد. هم‌چنین یک دوربین درون آن قرار دارد که می‌تواند تصاویر ایجاد شده پروژکتور را ببیند و جهت آن را به صورت خودکار تنطیم کند.  

image

شیائومی می اسمارت پروژکتور اندورید تی‌وی ۹ را اجرا می‌کند و نرم‌افزار نتفلیکس نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. البته می‌توان برنامه‌های مورد نظر را از فروشگاه‌های اپلیکیشن دریافت کرد، اما نتفلیکس با دکمه‌ای روی کنترل نشان از توجه ویژه شیائومی به این سرویس استریم محتوا دارد. وظیفه پردازش محتوا روی دوش تراشه Amlogic T972-H است که از نوع چهار هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز است و پردازش گرافیکی را نیز چیپست Mali-450 MP5 بر عهده دارد. حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت و از نوع eMMC است.  

image

اگر می‌خواهید از تلویزیون محلی استفاده کنید نگران نباشید چرا که شیائومی یک درگاه HDMI 2.0، یک HDMI 2.0 با ARC، یک ورودی AV به اضافه دو پورت USB 2.0 روی پروژکتور خود قرار داده است. با استفاده از کروم کست هم می‌توان محتوای روی موبایل را به راحتی با آن اشتراک گذاشت و فیلم‌ها و تصاویر موجود روی گوشی را تماشا کرد. در بخش اتصالات هم یک پورت اترنت وجود دارد و وای‌فای ۵ هم برای شبکه‌های بی‌سیم در نظر گرفته شده است. پس از اتصال به وای‌فای می‌توان از دستیار صوتی گوگل برای کنترل وسایل هوشمند خانه هم استفاده کرد.  

image

پروژکتور شیائومی از دو اسپیکر ۱۰ واتی بهره می‌برد و از Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی می‌کند. اگر استفاده از اسپیکر‌های خارجی را ترجیح می‌دهید، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در کنار S/PDIF قرار دارد. ابعاد این محصول ۲۱۵ در ۲۰۱ در ۱۴۳ میلی‌متر است و وزنی در حدود ۳.۷ دارد.  

image

شیائومی می اسمارت پروژکتور با قیمت ۱۰۰۰ یورو عرضه می‌شود، اما برای کسانی که اولین سفارش را ثبت کنند ۱۰۰ یورو تخفیف وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)