خانهاخبار
مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 لایت لو رفت

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 لایت لو رفت

پیش از این می‌دانستیم که سامسونگ می‌خواهد در ماه ژوئن از تبلت‌ گلکسی تب S7 لایت رونمایی کند؛ اما امروز جزئیاتی نیز از تبلت گلکسی تب A7 لو رفته است که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۱/۹

مدتی است که اخبار زیادی درباره گلکسی تب S7 لایت شنیده می‌شود. چندی پیش مشخص شد که بر خلاف تصورها، دو مدل مختلف این تبلت با اندازه صفحه نمایش یکسان عرضه خواهند شد و تفاوت آنها تنها در نوع اتصالات به شبکه است. به احتمال زیاد شاهد یک مدل LTE (با شماره مدل SM-T735N) و یک مدل 5G (با شماره مدل SM-T736N) خواهیم بود. این تبلت‌ها که ممکن است به نام گلکسی تب S8e یا S7e نیز شناخته شوند، در ماه ژوئن معرفی خواهند شد.

به گفته @evleaks سامسونگ بنا دارد از تبلت دیگری نیز در ماه ژوئن رونمایی کند که به احتمال زیاد گلکسی تب A7 لایت نام خواهد داشت. این تبلت احتمالا با صفحه نمایش ۸.۴ اینچی عرضه می‌شود که نسبت به نمایشگر ۱۰.۴ اینچی تب A7 اصلی، بسیار کوچک‌تر است.

image

 

تب A7 لایت به جای اسنپدراگون ۶۶۲ موجود در برادر بزرگترش، از پردازنده مدیاتک Helio P22T به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. دوربین قرار گرفته در پشت این تبلت فاقد فلش است و ظرفیت باتری آن نیز ۵۱۰۰ میلی آمپر است.

با وجود پاندمی، بازار تبلت‌ها رونق تازه‌ای یافته و بسیاری از کارمندانی که حالا در منزل کار می‌کنند از آنها برای ارتباط با دفتر کار خود استفاده می‌کنند. این گجت‌ها برای دانش آموزان و کلاس‌های مجازی نیز بسیار مناسب‌اند و در زمینه سرگرمی نیز می‌شود از آنها برای دیدن فیلم و سریال استفاده کرد. قیمت به‌صرفه تبلت‌های S7 و A7 لایت، آنها را تبدیل به گزینه مناسبی برای افرادی می‌کند که به کارایی تبلت نیاز داشته اما قصد پرداخت مبلغ بسیار زیادی را ندارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

احسان

۱۴۰۰/۴/۷
دنبال تبلت سامسونگ سال ۲۰۱۶ میگردم ولی پیدانمیکنم

پدرام

۱۴۰۰/۱/۹
یاد تبلت s5e بخیر . عجب چیزی بود .
تبلت بدون صفحه نمایش امولد مفت نمیرزه