خانهاخبار
پردازنده گوشی گیمینگ ردمی مشخص شد

پردازنده گوشی گیمینگ ردمی مشخص شد

شرکت ردمی که زیرمجموعه برند شیائومی است، می‌خواهد اولین گوشی گیمینگ خود را به بازار عرضه کند که گویا ارزان‌ترین گوشی گیمینگ را هم قرار است بسازد.
۱۴۰۰/۱/۹

یکی دو ماه پیش بود که مدیرعمومی شرکت ردمی درباره اولین گوشی گیمینگ این برند صحبت کرد و از آن زمان تا کنون، چیزهای بسیار کمی از اولین گوشی گیمینگ ردمی لو رفته است. تا اینکه اخیرا یک لو دهنده در شبکه اجتماعی Weibo به نام Digital Chat Station، برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را فاش ساخته است. 

با توجه به مواردی که اعلام کرده، باید انتظار گوشی با نمایشگر کاملا تخت و OLED را داشته باشیم که دوربین سلفی این گوشی را هم در یک حفره بسیار کوچک در بالای این نمایشگر خواهیم دید. از این نظر نمایشگر این گوشی شبیه به دو گوشی شیائومی می 11 و ردمی K40 خواهد بود که هر دوی این گوشی‌ها از پنل‌های E4 سامسونگ استفاده می‌کنند.

قلب تپنده گوشی گیمینگ ردمی نیز قرار است پردازنده Dimensity 1200 از شرکت مدیاتک باشد. یک باتری 5000 میلی‌آمپری هم وظیفه تامین انرژی در این گوشی را بر عهده خواهد داشت. در کنار تمام این موارد، این گوشی با یک شارژر 65 واتی همراه خواهد بود که گفته شده این شارژر، می‌تواند گوشی را در سی دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ کند.

علاوه بر تمام این‌ها، گویا این گوشی دارای دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی در لبه سمت راستش هم خواهد بود تا بتواند تجربه بازی کردن با گوشی را بهبود ببخشد. از این مشخصات که بگذریم، فرد لودهنده حتی درباره قیمت این محصول هم صحبت کرده و گویا باید انتظار قیمتی بین 300 تا 380 دلار داشته باشیم. به عبارت دیگر، این گوشی قرار است ارزان‌ترین گوشی گیمینگ بازار باشد که باید ببینیم عملکرد آن چگونه خواهد بود. شما درباره چنین محصولی چه فکر می‌کنید؟ آیا به طور کل به گوشی‌های گیمینگ علاقه دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)