خانهاخبار
سیستم عامل هواوی Harmony OS از ماه آینده عرضه خواهد شد

سیستم عامل هواوی Harmony OS از ماه آینده عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد به معرفی سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی HarmonyOS نزدیک شده‌ایم و هواوی میت X2 اولین گوشی خواهد بود که این سیستم عامل را دریافت می‌کند.
۱۴۰۰/۱/۸

هواوی آزمایش نسخه سوم بتا از سیستم عامل جدید خود یعنی HarmonyOS را اوایل ماه جاری میلادی آغاز کرده و یک بتا دیگر هم از این سیستم عامل آزمایش خواهد شد. درواقع نسخه بتا بعدی که روز 11 فروردین منتشر می‌شود، آخرین بتا از این سیستم عامل خواهد بود و سپس شاهد عرضه عمومی این سیستم عامل خواهیم بود.

این شرکت همین امروز رسما اعلام کرد که در ماه آوریل، هواوی میت X2 اولین گوشی خواهد بود که این سیستم عامل را دریافت می‌کند. این گوشی با اندروید 10 معرفی و عرضه شد اما به نظر کاربرانی که آن را خریداری کرده‌اند، در ماه آینده میلادی می‌توانند سراغ سیستم عامل HarmonyOS بروند. پس از میت X2، انتظار داریم تعداد بیشتری از گوشی‌های هواوی این سیستم عامل را دریافت کنند.

image

هواوی P50 که نسل آینده پرچمداران هواوی خواهد بود نیز قرار است اولین گوشی باشد که از ابتدا با سیستم عامل HarmonyOS عرضه می‌شود. البته این موضوع رسما تایید نشده اما قرار بود این گوشی‌ها در ماه مارس معرفی شوند و طبیعتا چند روز بعد فروش‌شان آغاز شود.

اما آخرین شایعات از این می‌گویند که گوشی‌های خانواده هواوی P50 با تاخیر معرفی خواهند شد و احتمالا در ماه May شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود. دلیل این تاخیر مشخص نیست اما حداقل می‌دانیم زمانی که خانواده هواوی P50 معرفی شود، یکی دو ماهی از زمان انتشار عمومی HarmonyOS خواهد گذشت.

image

صحبت از هواوی P50 شد و باید بگوییم تصویر بالا یکی از رندرهایی است که حساب کاربری @HoilNDI منتشر کرده و ادعا می‌کند مربوط به نسخه معمولی هواوی P50 است. در این تصویر رندر می‌توانیم سیستم دوربین سه‌گانه این گوشی را هم ببینیم و طبیعتا چون نسخه معمولی P50 است، خبری از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی در آن نیست. در کنار این سه دوربین گویا سنسور 3D ToF هم در بالا سمت چپ وجود دارد و در نهایت یک فلش LED هم درون این ماژول بزرگ دیده می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)