خانهاخبار
شیائومی می بند 6 فردا معرفی خواهد شد

شیائومی می بند 6 فردا معرفی خواهد شد

ششمین نسل از دستبندهای سلامتی شیائومی می بند در راه است و به نظر ویژگی‌های جذابی از جمله پایش اکسیژن خون خواهد داشت.
۱۴۰۰/۱/۸

شیائومی می بند 5 در ماه جولای سال گذشته بود که به بازار معرفی و عرضه شد. حالا به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد تا فردا نسخه جدید این دستبند سلامتی را با نام Xiaomi Mi Smart Band 6 معرفی کند. به طور کل دستبندهای سلامتی شیائومی جزو محبوب‌ترین پوشیدنی‌ها در سراسر دنیا هستند و حالا نسخه جدید آن یعنی شیائومی می بند 6 نیز خواهد آمد تا با ویژگی‌های جدید، به محبوبیت این سری بیافزاید. 

اما چرا فردا معرفی خواهد شد؟ از آن‌جایی که شیائومی مراسمی برای فردا در نظر گرفته که قرار است در آن‌ها دو پرچمدار جدید شیائومی می 11 الترا و گوشی جدید از خانواده شیائومی می میکس معرفی شود، این شرکت تصمیم گرفته پوشیدنی جدید خودش را هم در این مراسم معرفی کند.

image

شیائومی چیز زیادی درباره دستبند جدید شیائومی می بند 6 اعلام نکرده اما مدیر بازاریابی محصول این شرکت در حساب کاربری توییتر خود یک ویدیو بسیار کوتاه منتشر کرده که در آن می‌توان ظاهر کلی دستبند و مخصوصا نسبت نمایشگر به بدنه در این دستبند را مشاهده کرد.

image

جدا از تصویر بالا، خود شیائومی یک بنر هم از این دستبند سلامتی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده که با توجه به این تصویر، نمایشگر این دستبند گویا بزرگ‌تر از آن چیزی است که در عکس بالا می‌بینیم!

image

این دستبند سلامتی که فردا در چین معرفی خواهد شد، احتمالا از چیپست NFC هم بهره خواهد برد. دیگر مواردی که درباره این دستبند در ماه‌های اخیر لو رفته بود، ویژگی‌هایی مثل GPS داخلی و سنسور پایش اکسیژن خون را هم شامل می‌شد. همچنین احتمالا 19 حالت ورزشی دیگر هم به این دستبند اضافه می‌شود.

یک ویژگی نرم‌افزاری دیگر که به این دستبند اضافه می‌شود، ویژگی پومودورو تایمر (بیشتر بخوانید) است. به کمک پومودورو تایمر می‌توان با بهره‌وری بیشتر کارها را انجام داد و زمان را به شکل بهتری مدیریت کرد. همچنین ویژگی‌های مربوط به Mi Home Platform هم در این دستبند سلامتی قرار داده می‌شود تا افرادی که از گجت‌های خانه هوشمند شیائومی استفاده می‌کنند نیز بتواند با شیائومی می بند 6 گجت‌های خود را کنترل کنند. شما درباره دستبند سلامتی جدید شیائومی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)