خانهاخبار
​جشنواره تخفیف‌های دیجیتال مبیت تا 13 فروردین تمدید شد

​جشنواره تخفیف‌های دیجیتال مبیت تا 13 فروردین تمدید شد

حراجی‌های آخر سال همیشه یکی از جذاب‌ترین اتفاقات در بازارها بوده‌اند که امسال با شیوع کرونا رنگ و بویی متفاوت به خود گرفته‌اند. حراجی‌های اینترنتی که حالا مبیت رنگ تازه‌ای به آن‌ها زده است.
۱۴۰۰/۱/۷

حراجی‌های آخر سال همیشه یکی از جذاب‌ترین اتفاقات در بازارها بوده‌اند که امسال با شیوع کرونا رنگ و بویی متفاوت به خود گرفته‌اند. حراجی‌های اینترنتی که حالا مبیت رنگ تازه‌ای به آن‌ها زده است. چه می‌شود اگر در سال جدید یک نفر در خانه‌تان را بزند و 10 میلیون تومان به شما عیدی بدهد؟ با جشنواره تخفیف‌های دیجیتال "پایان قرن" مبیت همراه شوید تا این رویا برای شما محقق شود.

شیرینی حراجی آخر سال زمانی بیشتر می‌شود که در دوران تعطیلات نیز بتوانید از آن استفاده کنید. استقبال مخاطبان از جشنواره همواره تخفیف پایان قرن، مبیت را بر آن داشت تا فرصت شما برای دریافت عیدی 10 میلیون تومانی را تا 13 فروردین تمدید کند. اگر از حراجی شب عید جا مانده‌اید، در تعطیلات 1400 از تخفیف‌های مبیت استفاده کرده و شانس خود را برای برنده شدن یک عیدی به یاد ماندنی بیشتر کنید.

درباره فروشگاه اینترنتی مبیت بیشتر بدانید

فروشگاه مبیت یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه ارائه انواع کالاهای دیجیتال است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید انواع کالاهای دیجیتال را پیدا کرده و نیازهای خود را به‌راتی و با کمترین هزینه برطرف کنید. فروشگاه مبیت به دلیل ارائه بهترین قیمت‌ها و ارسال سریع کالاها یک گزینه بسیار خوب برای کسانی است که می‌خواهند کالاهای باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند. در فروشگاه همواره تخفیف مبیت می‌توانید کامل‌ترین مجموعه انواع لوازم جانبی، گجت‌های هوشمند، گوشی موبایل، تلویزیون و لوازم سفر را پیدا کنید. به‌علاوه فروشندگان این دست از کالاها نیز می‌توانند از طریق همکاری با مبیت، محصولات خود را در ویترینی به وسعت ایران به نمایش بگذارند.

تا سیزده فروردین مبیت هرروز شما را با تخفیف‌های خود شگفت‌زده خواهد کرد!

مبیت در انتهای این هزاره تصمیم گرفته تا جشنواره تخفیف‌های دیجیتال خود را کلید بزند تا این نقطه با داشتن یک تجربه خرید لذت‌بخش برای شما به بهترین نقطه قرن تبدیل شود. لذت یک پایان خوش که می‌تواند مقدمه‌ای برای اتفاق‌های خوب آینده باشد. در جشنواره مبیت از ابتدای اسفند تا سوم فروردین‌ماه هرروز محصولات دیجیتالی و لوازم جانبی جدید با تخفیف‌های باورنکردنی به شما ارائه می‌شوند. در ابتدای هرروز ساعت شنی مبیت شروع به کار می‌کند. این فرصت اکنون 10 روز دیگر تمدید شده و شما می‌توانید تا سیزده فروردین شانس خود را در گردونه تخفیف‌های مبیت امتحان کنید.

فروشگاه اینترنتی مبیت در این دوره جشنواره سی‌وچند روزه این امکان را برای شما فراهم کرده تا قیمت‌ها را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کرده و بهترین تصمیم را بگیرید. اما فراموش نکنید که برای استفاده از این فرصت در هرروز تنها 24 ساعت وقت دارید! بنابراین تا شن‌های ساعت شنی مبیت به انتها نرسیده‌اند، دکمه سفارش را فشار دهید.

آیا میدانید در اپلیکیشن مبیت چه خبر است؟

تخفیف‌های دیجیتال فروشگاه اینترنتی مبیت فقط در محدوده سایت مبیت نیست. مبیت یک فرصت استثنایی را برای کسانی در نظر گرفته که اپلیکیشن مبیت را از بازار دانلود کرده و روی گوشی‌های خود نصب کنند. در جشنواره تخفیف‌های دیجیتال "پایان قرن" مبیت، هرروز سه محصول در اپلیکیشن معرفی می‌شوند. با تخفیف‌هایی که مبیت برای این سه محصول در نظر گرفته است، جمله "آتیش زدم به مالم" عملی خواهد شد.

این سه محصول تنها مخصوص کاربرانی هستند که اپ مبیت را نصب کرده و خرید خود را از این طریق انجام می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید یکی از بهترین کالاهای دیجیتال را با یک قیمت باورنکردنی برای عیدی یکی از عزیزان خود خریداری کنید، همین‌الان به بازار رفته و اپلیکیشن مبیت را دانلود کنید. در اینجا هرروز می‌توانید سه هدیه باارزش را با قیمت باورنکردنی برای عزیزان خود تهیه کرده و لذت داشتن یک عیدی متفاوت را در آغاز قرن به آن‌ها هدیه بدهید.

قضیه عیدی 10 میلیون تومانی مبیت به خریداران چیست؟

عیدی‌هایی که مبیت در جشنواره تخفیف‌های دیجیتال خود برای شما در نظر گرفته تنها به کاهش چند درصدی قیمت‌ها خلاصه نمی‌شود. اگر محصولی را از مبیت خریداری کرده و عضوی از این خانواده بزرگ شوید، می‌توانید منتظر دریافت یک عیدی خیلی بزرگ‌تر برای شروع یک قرن سرشار از موفقیت باشید.

تنها کافی است پس از خرید و استفاده از محصول، گوشی هوشمند خود را بردارید و تجربه خرید خود را از مبیت با دیگران به اشتراک بگذرید برای این کار باید از کالای خریداری‌شده خود یک فیلم نهایتا یک دقیقه‌ای تهیه کنید و برای مبیت بفرستید. با این کار نام خود را در فهرستی قرار می‌دهید که در انتهای اسفندماه برای شرکت در قرعه‌کشی ده میلیون تومانی مبیت برگزیده شده‌اند. پس اگر می‌خواهید یک عیدی ده میلیون تومانی برنده شوید، همین‌الان تجربه خرید خود را با مبیت به اشتراک بگذارید.

فیلم تجربه خرید خود را باید به کجا ارسال کنم؟

برای رسیدن به جایزه ده میلیون تومانی جشنواره تخفیف‌های دیجیتال مبیت نیازی نیست که مسیر نقشه گنج را دنبال کرده یا تا سر کوه قاف برای چیدن یک گل بروید. تنها کافی است فیلمی را که از محصول تهیه کرده‌اید، در دایرکت اینستاگرام مبیت ارسال کرده یا از طریق واتساپ برای شماره 09036642031 بفرستید. اگر نمی‌دانید که چطور باید این فیلم را تهیه کنید می‌توانید از ویدئو آموزشی که در سایت مبیت بارگذاری شده است، استفاده کنید.

چطور اولین نفری باشم که از تخفیف‌های جدید مبیت خبردار می‌شود؟

مبیت یکی از دوستان بسیار خوبی است که دوست دارد همواره ارتباط خود را با خریداران حفظ کرده و خبرهای خوب را برای آن‌ها ارسال کند. برای ارتباط با قاصدک خوش‌خبر مبیت می‌توانید ایمیل خود را در باکس انتهایی صفحه جشنواره تخفیف‌های دیجیتال "پایان قرن" وارد کنید. به‌این‌ترتیب در ابتدای هرروز قاصدک خوش‌خبر مبیت درب ایمیل شما را به صدا درآورده و سبدی از تخفیف‌های هیجان‌انگیز را به سمت شما سرازیر می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)