خانهاخبار
هدفون جدید ۴۹۹ دلاری بنگ اند الوفسن تا ۳۵ ساعت عمر باتری خواهد داشت

هدفون جدید ۴۹۹ دلاری بنگ اند الوفسن تا ۳۵ ساعت عمر باتری خواهد داشت

شرکت محبوب بنگ اند الوفسن از هدفون جدید نویز کنسلینگ خود به نام Beoplay HX با عمر باتری مثال زدنی ۳۵ ساعت رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۱/۵

شرکت دانمارکی بنگ اند الوفسن که در زمینه ابزار صوتی بسیار شناخته شده است، هدفون دور گوشی جدید خود را به نام بئوپلی HX معرفی کرد. این هدفون که دارای تکنولوژی حذف صدای محیط نیز هست، تا ۳۵ ساعت عمر باتری داشته و رنگ مشکی آن از امروز با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود. نسخه سفید رنگ این هدفون در انتهای ماه آوریل به بازار آمده و پس از آن در ماه مه، شاهد نسخه سفید و قهوه‌ای بئوپلی HX خواهیم بود.

image

 

با قیمت ۴۹۹ دلار، Beoplay HX یکی از گران ترین هدفون‌های بی‌سیم و نویز کنسلینگ بازار خواهد بود. هرچند این امر برای برندی مانند بنگ اند الوفسن تازگی ندارد؛ نسل قبلی سری بئوپلی نیز که H9 نام دارد، قیمت ۴۹۹ دلاری داشت و این شرکت همچنین یک هدفون بلوتوثی ۸۰۰ دلاری هم می‌فروشد!

با داشتن ۳۵ ساعت عمر باتری (که با خاموش کردن نویز کنسلینگ به ۴۰ ساعت نیز می‌رسد)، این هدفون تمامی رقبای خود را به آسانی کنار خواهد زد. ایرپادز مکس شرکت اپل که ۵۴۹ دلار قیمت دارد با روشن بودن نویز کنسلینگ تنها ۲۰ ساعت دوام میآورد و هدفون WH-100XM4 شرکت سونی می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. هدفون های دیگر نیز مانند سنهایزر مومنتوم ۳ وایرلس و Shure Aonic به ترتیب ۱۶ و ۲۰ ساعت دوام می‌آورند.

به جز عمر باتری مناسب، ۴۹۹ دلاری که برای این محصول پرداخت می‌کنید برایتان کیفیت ساختی مثال زدنی را به ارمغان می‌آورد. روگوشی های این هدفون از جنس پوست بره بوده و درون آن از جنس مموری فوم است. قسمت هدفون که روی سر شما قرار می‌گیرد نیز از جنس چرم گاو و پارچه بوده و اسکلت هدفون از جنس آلومینیوم است که پوششی از جنس پلاستیک بازیافتی روی آن قرار دارد.

image

 

سایر امکانات بئوپلی HX به اندازه طراحی آن منحصر به فرد نیستند. این هدفون یک پورت USB C برای شارژ شدن، جک ۳.۵ میلیمتری برای اتصال با سیم، دکمه‌هایی روی گوشی چپ و راست و همچنین کنترل های لمسی در سمت راست است. این هدفون از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی کرده و از Codec های صوتی با aptX Adaptive، AAC و SBC سازگاری دارد.

امکان اتصال سریع به محصولات گوگل و مایکروسافت با این محصول وجود دارد و همچنین بر خلاف ایرپاد مکس، کابل ۳.۵ میلیمتری نیز درون جعبه این هدفون قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)