خانهاخبار
عملکرد خیره کننده شیائومی در گزارش مالی سال ۲۰۲۰

عملکرد خیره کننده شیائومی در گزارش مالی سال ۲۰۲۰

شرکت شیائومی به تازگی گزارش مالی سال ۲۰۲۰ خود را منتشر کرده که خبر از عملکرد خوب آن در این سال می‌دهد.
۱۴۰۰/۱/۵

شیائومی گزارش مالی سال گذشته خود را در دسترس قرار داده و آمار و ارقام خبر از سالی پر‌سود می‌دهند. سود سالیانه شرکت افزایش یافته و عرضه گوشی ها با رشد ۱۷.۵ درصدی به ۱۴۶.۴ میلیون دستگاه رسیده است. همچنین حدود نیمی از درآمد شرکت از بازار‌های خارجی به دست آمده است.

image

 

شیائومی ادعا می‌کند حدود ۱۰ میلیون گوشی هوشمند رده بالا فروخته است و کاربران فعال MIUI اکنون به بیش از ۴۰۰ میلیون نفر رسیده‌اند. شیائومی گوشی‌هایی با قیمت ۳۰۰۰ یوآن یا بیشتر (حدود ۳۰۰ یورو) را رده بالا به حساب می‌آورد.

image

 

با توجه به افزایش عرضه گوشی ها، شیائومی توانسته تبدیل به سومین تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان شود. با سال بدی که هواوی پشت سر گذاشت، شرکت شیائومی موفق شده تا بخش بیشتری از بازار را به دست بگیرد و عرضه گوشی‌هایش در چین نیز افزایش سالانه ۵۱.۹ درصدی داشته است.

image

 

بد نیست بدانیم از ۲۴۵ میلیارد یوآن (حدود ۳۷.۴ میلیارد دلار) درآمد امسال شیائومی، تنها ۱۵۲ میلیارد يوآن (حدود ۲۳.۲ میلیارد دلار) از فروش گوشی‌های هوشمند بوده و ۹۳ میلیارد دیگر آن از فروش سایر محصولات گسترده این شرکت مانند حوله و لوازم شخصی تا تلویزیون های هوشمند به دست آمده است!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)