خانهاخبار
شیائومی می میکس جدید به زودی معرفی خواهد شد

شیائومی می میکس جدید به زودی معرفی خواهد شد

شرکت شیائومی اعلام کرده در مراسمی که در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) برگزار خواهد شد، از نسل جدید سری می میکس خود رونمایی می‌کند.
۱۴۰۰/۱/۵

شیائومی که قرار است در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) مراسمی را برای معرفی محصولات جدیدش داشته باشد، در بلاگ Weibo خود خبر از بازگشت سری می میکس در این مراسم داده است.

این کمپانی یک پوستر با عنوان بازگشت میکس را به همراه این متن منتشر کرد:


« شیائومی میکس پس از ۲ سال با قدرت باز می‌گردد. این محصول با توانایی‌های بی‌شمارش، انتظارات صد‌ها میلیون کاربر را برآورده خواهد کرد. در روز ۲۹ مارس، با شما درباره می میکس صحبت می‌کنیم.»

image

 

با توجه به طراحی این پوستر و استفاده از جمله «با شما درباره میکس صحبت می‌کنیم»، به نظر می‌رسد شیائومی قصد معرفی نسل بعدی سری می میکس خود را دارد. مدتی پیش نیز لو رفته بود که گوشی تاشو شیائومی احتمالا از سری میکس خواهد بود و و طبق شایعات قرار است نام آن می میکس ۴ پرو مکس باشد.

امیدواریم این اخبار به این معنا باشد که قرار است به زودی گوشی تاشو جدید این شرکت را نیز ببینیم؛ البته بعید نیست شیائومی بخواهد یک گوشی میکس دیگر که چیزی از آن لو نرفته را معرفی کند.

image

 

شیائومی می میکس اولین گوشی اندرویدی بود که در زمان خود از استاندارد بازار یعنی نسبت صفحه ۱۶:۹ فاصله گرفت و از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با نسبت صفحه ۱۷:۹ و حاشیه‌های بسیار کم استفاده کرد. در واقع، میکس یکی از گوشی هایی بود که راه را برای نمایشگر‌های بلند قامت امروزی هموار کرد.

image

 

سری میکس در سه نسل دیگر نیز عرضه شد: می میکس 2، می میکس 2S و می میکس 3 که حالا حدود ۲ سال از معرفی آن می‌گذرد. در اواخر سال ۲۰۱۹، شیائومی می میکس آلفا را نیز معرفی کرد. می میکس آلفا طراحی بسیار مدرنی داشت و نمایشگر آن دور گوشی خم شده بود؛ ولی این محصول ۳۰۰۰ دلاری هرگز به تولید انبوه نرسید و به عنوان یک کانسپت باقی ماند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)