خانهاخبار
وان پلاس ۹ پرو بهترین صفحه نمایش دنیای موبایل را دارد

وان پلاس ۹ پرو بهترین صفحه نمایش دنیای موبایل را دارد

بعد از بررسی‌های دیسپلی میت روی نمایشگر وان پلاس ۹ پرو امتیاز عالی را از این موسسه دریافت کرده است
۱۴۰۰/۱/۵

چند روز قبل وان پلاس در کنار گوشی‌های وان پلاس 9 و 9 پرو از ساعت هوشمند خود یعنی وان پلاس واچ هم رونمایی کرد. پس از معرفی بیشتر رسانه‌های دنیا شروع به بررسی گوشی‌های مذکور گرفتند و اکنون نتایج آن به اشتراک گذاشته می‌شود. دیسپلی میت که روی صفحه نمایش و دقت آن تمرکز دارد نتایج بررسی خود را منتشر کرده است.  

نمایشگر وان پلاس 9 پرو از نوع LTPO AMOLED است و طبق بررسی‌ها توانسته امتیاز +A را دیسپلی میت دریافت کند. گوشی پرچمدار وان پلاس، ۱۳ رکورد را در زمینه‌ عملکرد ثبت کرده که برخی از آن‌ها رکوردهای جدیدی هستند و برخی دیگر با رکوردهای پیشین مساوی‌اند. دیسپلی میت می‌گوید در پنج بخش عملکرد نمایشگر وان پلاس 9 پرو غیر قابل تشخیص از بی‌نقص است.

 

image

حالت طبیعی صفحه نمایش می‌تواند به طور خودکار طیف رنگی مناسبی (sRGB یا DCI-P3 یا دیگر طیف‌های رنگی استاندارد و غیر استاندارد) را برای محتوا انتخاب کند. اگر رنگ‌های زنده را ترجیح می‌دهید حالت پیشرفته نمایشگر AMOLED تا ۱۳۹ درصد از گستره رنگی sRGB و ۱۱۰ درصد از گستره رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. دیسپلی میت می‌گوید که صفحه نمایش وان پلاس 9 پرو نزدیک‌ترین گوشی به وسیع‌ترین گستره رنگی آزمایش شده تا کنون است.  

image

همچنین این نمایشگر امتیازات بالایی در زمینه دقت کنتراست و دقت مقیاس تراکم نیز به دست آورده است. بررسی‌های دیسپلی میت نشان می‌دهد وان پلاس 9 پرو نمایشگر پرنورتری در مقایسه با وان پلاس 8 پرو دارد و حالت‌های مختلف روشنایی یا دقت رنگ را در اولویت قرار می‌دهد. حالت Advanced AMOLED در محیط‌های باز و سرپوشیده پرنور، توانست گستره رنگی را به خوبی حفظ کند. صفحه نمایش وان پلاس 9 پرو صرفا ۴.۴ درصد انعکاس دارد و از این حیث یکی از نمایشگر‌های برتر بررسی شده توسط دیسپلی میت است. به هنگام خاموش بودن Auto Brightness و روشن بودن حالت High Brightness، صفحه نمایش وان پلاس 9 پرو توانست به روشنایی ۱۶۵۵ نیت دست پیدا کند.

برای جزییات بیشتر می‌توانید گزارش کامل دیسپلی میت را مطالعه کنید. کارشناس GSMArena اعلام کرده که موقع بررسی وان پلاس 9 پرو متوجه شده نمایشگر این گوشی نمی‌تواند در حالت HDR رنگ مشکی را بی‌نقص نمایش دهد، نکته‌ای که دیسپلی میت به آن اشاره‌ای نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)