خانهاخبار
وان پلاس 9R نیز معرفی شد: وان پلاس 8T با اسنپدراگن 870

وان پلاس 9R نیز معرفی شد: وان پلاس 8T با اسنپدراگن 870

وان پلاس 9R به عنوان جدیدترین محصول وان پلاس برای بازار هند معرفی شده که در اصل همان وان پلاس 8T است که لباسی نو به تن کرده است.
۱۴۰۰/۱/۴

شرکت وان پلاس شب گذشته و در کنار دو پرچمدار جدید خانواده وان پلاس 9، در کشور هند نیز یک گوشی سوم از این خانواده معرفی کرد که وان پلاس 9R نام دارد. این سری R قرار است شامل محصولاتی باشد که بین پرچمداران وان پلاس و خانواده Nord که میان‌رده‌های این شرکت هستند، قرار بگیرد. حالا وان پلاس 9R اولین گوشی از این خانواده است که فقط در کشور هند قرار است عرضه شود. البته بعید نیست که این محصول را در ماه‌های آینده در بازار کشورمان هم بتوانیم پیدا کنیم.

وان پلاس 9R از پردازنده اسنپدراگن 870 نیرو می‌گیرد که نسخه بروز شده پردازنده وان پلاس 8T است. درواقع اصلا وان پلاس 9R همان وان پلاس 8T پارسال است که حالا برای سال جدید، لباسی نو بر تن کرده است.

image

این گوشی از یک نمایشگر 6.55 اینچی Fluid AMOLED با رزولوشن 1080p+ استفاده می‌کند. این نمایشگر گواهی نمایش HDR10+ را هم دریافت کرده است. از نظر سرعتی، این پنل یک پنل 120 هرتزی است و حساسیت لمس در آن نیز 240 هرتز است. پنل این نمایشگر هم کاملا تخت است تا شبیه به وان پلاس 8T و وان پلاس 9 معمولی باشد.

دوربین‌های این گوشی نیز از وان پلاس 8T قرض گرفته شده است. سنسور اصلی، 48 مگاپیکسلی و سنسور IMX586 سونی است که اندازه نیم اینچی دارد. لرزشگیر اپتیکال هم برای این سنسور و دوربین در نظر گرفته شده است. دیگر دوربین‌ها شامل یک دوربین 16 مگاپیکسلی (سنسور IMX481 سونی همراه با لنزی با زاویه دید 123 درجه)، یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و در نهایت یک دوربین 2 مگاپیکسلی مونوکروم می‌شوند. این گوشی می‌تواند با رزولوشن 4K تا 60 فریم در ثانیه فیلم‌برداری داشته باشد. امکان فیلم‌برداری صحنه آهسته با سرعت 240 فریم در ثانیه در رزولوشن فول‌اچ‌دی هم حاضر است. همچنین یک حالت Video Portrait Mode هم داریم که حالت پرتره برای فیلم‌برداری است و لرزشگیر الکترونیکی هم در کنار لرزشگیر اپتیکال انجام وظیفه می‌کند تا جلوی هر لرزشی گرفته شود.

image

وان پلاس این گوشی را به عنوان محصولی برای گیمرها جا انداخته است. اسنپ‌دراگن 870 به اندازه اجرای بازی‌های سنگین قدرتمند است و سیستم خنک کننده بخار که درون این گوشی قرار گرفته نیز به خوبی می‌تواند این چیپست را خنک کند.

برای باتری، وان پلاس از باتری‌های 4500 میلی‌آمپری استفاده کرده و شارژر Warp Charge 65T هم برای آن در نظر گرفته شده تا از این نظر مثل وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو باشد. ولی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در این گوشی وجود ندارد. شارژ کامل باتری هم به گفته وانا پلاس، تنها 39 دقیقه طول می‌کشد.

image

 

وان پلاس در این گوشی نیز از بلندگوهای دوگانه استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos استفاده کرده اما در این محصول هم خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست. وان پلاس 9R در رنگ‌های آبی و مشکی کربنی عرضه خواهد شد.

این گوشی 22 روز دیگر عرضه می‌شود و دو کانفیگ مثل باقی اعضای سری وان پلاس 9 دارد؛ کانفیگ اول شامل 8/128 گیگابایت رم و حافظه داخلی می‌شود که 550 دلار قیمت دارد و کانفیگ بعدی شامل 12/256 گیگابایت رم و حافظه داخلی است که قیمت حدودی آن 605 دلار است. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)