خانهاخبار
عکس‌های نیسان 400Z لو رفت

عکس‌های نیسان 400Z لو رفت

تصاویری از نیسان 400Z لو رفته است که جزئیات طراحی این سوپرکار جدید نیسان را به خوبی نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۱/۴

نیسان 400Z که انتظار داریم در ماه‌های پیش رو معرفی شود، پیش از معرفی و در یک پست اینستاگرامی لو رفت. این تصاویر نشان از این دارند که ظاهر این ماشین با تصاویر و کاسپت‌هایی که در پاییز منتشر شده بود، اختلاف چندانی ندارد. پاییز امسال تصاویری از نمونه‌ اولیه از جدیدترین مدل از سری Z یعنی 400Z منتشر شده  بود. بعد از مقایسه‌ این دو با هم می‌توان دریافت که ماشینی که قابل خریداری است، اختلاف چندانی با آن کانسپت و نمونه‌ را ندارد.

 

این تصاویر در ابتدا توسط کاربر layoutdc4@ در اینستاگرام منتشر و بعد از مدتی کوتاه هم حذف شد. این دو اتومبیل اسپرت  400Z که در عکس میبینید، گمان می‌رود مدلهای نهایی تولید شده باشند که در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری تیره تولید شده‌اند. برای یادآوری نیز بد نیست اشاره کنیم که نمونه اولیه این خودرو که تصاویر در پاییز گذشته منتشر شده بود، این خودرو را در رنگ زرد روشن نشان می‌داد.

این خودرو‌ها دارای یک جلو پنجره مشبک مستطیلی شکل هستند که مانند نمونه اولیه است. در مدل خاکستری تیره نیز این جلو پنجره به رنگ کروم آمیخته شده است. از دیگر تفاوت‌های بین نمونه اولیه و این دو می‌توان به چراغ‌های بزرگتر در جلو اشاره کرد. در عقب این خودرو همانند نمونه‌ اولیه اسپویلر چسبیده را میبینیم. 

با توجه به عکس ها میبینیم که سقف این ماشین مشکی است و لوگوی Z روی ستون C (ستون عقب خودرو) نشان از این است که می‌خواهد همانند مدل‌های قبلی این سری یعنی سری Z به اصالت در طراحیش پایبند باشد. 

موتور تویین توربوی ۳ لیتری ۶ سیلندر وی شکل، یعنی  نسخه اصلاح شده موتور موجود در اینفینیتی Q50 و Q60، قلب تپنده‌ی زیر کاپوت این خودرو خواهد بود. انتظار می‌رود قدرت تولیدی این موتور حدودا ۴۰۰ اسب بخار باشد که دقیقا کمی بیشتر از توان تویوتا سوپرا با ۳۸۲ اسب بخار است. این توان از طریق جعبه دنده دستی شش سرعته استاندارد به چرخ های عقب ارسال می شود، این یعنی نسبت به این رقیب سرسخت یعنی سوپرا مزیت‌های واضحی را دارا است.

image

 

عکس‌هایی که از یکی از این ماشین‌ها لو رفته است، نشان می‌‌دهد که یکی از آن‌‌ها دارای گیربکس اتوماتیک آپشنال است. همچنین روی جلو داشبورد این ماشین، ۳ گیج و یک نمایشگر بزرگ را میبینم.

نیسان 400Z مدل 2022 تا پایان سال وارد بازار خواهد شد و انتظار می رود قیمت میانگین بین نسخه‌ی ۴ سیلندر و ۶ سیلندر آن حدود ۴۰ هزار دلار باشد.  

CarAndDriver برای تأیید اینکه این تصاویر مربوط به خودروی Z تولید شده است یا خیر، به نیسان مراجعه کرده و پاسخی دریافت نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)