خانهاخبار
ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Pro با قابلیت ضد آبی تا ۵۰ متر و بهبود سنجش ضربان قلب معرفی شد

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Pro با قابلیت ضد آبی تا ۵۰ متر و بهبود سنجش ضربان قلب معرفی شد

شرکت هوامی امروز از ساعت هوشمند جدید خود به نام Amazfit T-Rex Pro رونمایی کرد که پیشرفت‌های بسیاری نسبت به نسل قبلی داشته است.
۱۴۰۰/۱/۳

شرکت هوامی (که به زودی به زپ تغییر نام می‌دهد) ساعت جدیدی به نام Amazfit T-Rex Pro را معرفی کرده است. همانطور که از اسم این گجت پیداست، این ساعت نسخه آپدیت شده و توانمندتر T-Rex اصلی است.

نسخه جدید این ساعت تا فشار ۱۰ اتمسفر در برابر آب مقاوم است که نسبت به نسل قبل که تا ۵ اتمسفر فشار را تحمل می‌کرد، پیشرفت خوبی به حساب می‌آید. همچنین نسل جدید حسگرهای ضربان قلب هوامی به نام BioTracker 2 نیز در T-Rex Pro تعبیه شده که دقت بالاتری نسبت به نسل قبلی دارد.

image

 

مدل T-Rex Pro از یک صفحه نمایش AMOLED دایره‌ای شکل ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل و قابلیت Always-On بهره می‌برد. قاب ساعت از جنس پلی کربنات ساخته شده، دکمه ها فلزی و بند ساعت نیز سیلیکون نرم است. این محصول گواهی MIL-STD-810 (استاندارد نظامی برای سنجش مقاومت دستگاه ها در برابر عوامل مختلف) را نیز دارد. ابعاد این ساعت ۴۷.۷×۴۷.۷×۱۳.۵ میلی‌متر است و وزن آن بدون در نظر گرفتن بند، ۵۹ گرم است.  

از دیگر امکانات این گجت می‌توان به داشتن GPS داخلی، سنسور اکسیژن خون و ردیابی خواب اشاره کرد. این ساعت برای ردگیری بیش از صد نوع فعالیت ورزشی، حالت‌های مرتبط و مخصوص را دارد و با توجه به طراحی محکم و ضد آب بودن، برای شنا نیز مناسب است.

image

 

باتری ۳۹۰ میلی آمپری T-Rex Pro برای حدود ۱۸ ساعت استفاده مناسب است و برای شارژ شدن از یک پایه مگنتی استفاده می‌کند. این ساعت از سیستم عامل RTOS همین شرکت استفاده می‌کند و به شما امکان مدیریت و دیدن اعلان‌ها، کنترل موسیقی و تنظیم آلارم و یاد‌آور‌ها را می‌دهد.

این گجت می‌تواند به دستگاه‌هایی با اندروید ۵ یا بالاتر و iOS 10  به بالا متصل شود و در رنگ های مشکی، خاکستری و سرمه‌ای به بازار خواهد آمد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)