خانهاخبار
ال جی ممکن است به زودی بخش موبایل خود را تعطیل کند!

ال جی ممکن است به زودی بخش موبایل خود را تعطیل کند!

اولین خبر غم‌انگیز سال ۱۴۰۰ در حوزه تکنولوژی، احتمالا همین خبر تعطیلی بخش موبایل ال جی است.
۱۴۰۰/۱/۳

خبرگزاری کره‌ای DonA Ilbo به تازگی گزارشی منتشر کرده که در آن می‌گوید ممکن است ال جی ناچار به تعطیلی کسب و کار تولید گوشی‌های هوشمند خود بشود!

در این گزارش آمده که گفته شده این شرکت، با شرکت ویتنامی Vinagroup JSC و شرکت آلمانی فولکس واگن AG در حال مذاکره بوده تا بتواند بخش موبایل خود را به این شرکت‌ها بفروشد. البته به نظر می‌رسد این مذاکرات به پایان رسیده‌اند و نتیجه آن‌ها هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است.

آخرین گزارش‌ها همچنین از این موضوع هم خبر می‌دهند که ال جی قصد دارد دو گوشی جدید به بازار عرضه کند که نام یکی از آن‌ها LG Rainbow خواهد بود. گوشی دوم هم قرار است اولین گوشی با نمایشگر رول شونده باشد که بازار عرضه می‌شود.

این اولین باری نیست که از برنامه‌های متزلزل ال جی برای عرضه گوشی‌های جدیدش می‌شنویم. برای مثال چندی پیش خبرگزاری کره‌ای Chosun گزارش کرده بود که نسل جدید ال جی V60 که با نام LG Rainbow در حال توسعه بود، تا مدت نامشخصی تاخیر خورده و قرار نیست به این زودی‌ها معرفی شود. گوشی با نمایشگر رول شونده ال جی نیز حتی سرنوشت نامعلومی دارد اما حداقل اخیرا در رگولاتوری Bluetooth SIG لیست شده است.

image

 

در هر صورت به نظر می‌رسد که تصمیم ال جی در رابطه با بخش موبایل خود که ضررده هم هست، تا یک ماه آینده به کارکنان ال جی اعلام می‌شود. در حال حاضر تصور می‌شود که این شرکت، کارخانه‌ها و دفاتر بخش موبایل خود را به بخش‌های دیگر مثل لوازم خانگی ال جی و یا قطعات ساخت خودرو ال جی اختصاص خواهد داد. 

شرکت ال جی هنوز گزارش‌های منتشر شده در این زمینه را تایید یا تکذیب نکرده است. بعید نیست به جای تعطیلی بخش موبایل ال جی، شاهد فروش این بخش به شرکت‌های دیگر باشیم تا همچنان گوشی‌هایی با برند ال جی به بازار عرضه شوند. در هر صورت تصمیم این شرکت در این زمینه تا یکی دو ماه آینده اعلام می‌شود و امیدواریم شاهد پایان ال جی در دنیای گوشی‌های هوشمند نباشیم. شما در این زمینه چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید رضا

۱۴۰۰/۱/۵
الجی در بخش موبایل ضرر زیاد دیده و شاید تیم قوی و قدرتمندی چون سامسونگ و اپل ندارد تا بتواند سری در گوش ها داشته باشد،با تعطیل شدنش موافقم