خانهاخبار
تاریخ معرفی شیائومی می 11 پرو و می 11 الترا رسما اعلام شد

تاریخ معرفی شیائومی می 11 پرو و می 11 الترا رسما اعلام شد

شیائومی تاریخ مراسم بعدی خود را رسما اعلام کرده که در آن‌ها باید منتظر دو پرچمدار جدید شیائومی می 11 الترا و شیائومی می 11 پرو باشیم.
۱۴۰۰/۱/۳

شیائومی رسما امروز اعلام کرد که یک مراسم معرفی عظیم یا Mega Launch خواهد داشت که در آن دو گوشی شیائومی می 11 پرو و شیائومی می 11 الترا معرفی خواهند شد.

image

پوستر بالا، چیزی است که شیائومی برای مراسم بعدی خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. این پوستر اگرچه مشخصا به دو گوشی گفته شده اشاره می‌کند اما چیزی از شیائومی می 11 لایت در آن نمیبینیم. بسیاری منتظر نسخه لایت از گوشی می 11 هم هستند اما فعلا خبری از زمان عرضه آن نیست. البته این نکته را هم باید یادآور شویم که گوشی‌های سری لایت از پرچمداران شیائومی، با نام‌های متفاوتی در چین معرفی می‌شوند. نسخه‌های لایت از پرچمداران این شرکت معمولا با این شیوه نام‌گذاری در کشورهای غربی معرفی و عرضه می‌شوند.

در پستی که شیائومی در Weibo و برای پوستر بالا منتشر کرده، گفته که این گوشی‌ها قرار است لقب «بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی» را یدک بکشند. همچنین شیائومی گفته که این گوشی‌ها برای هزاران هوادار این برند که خواهان بهترین تجربه کاربری هستند، عالی خواهند بود.

در واقعیت چیزی که انتظار داریم این است که هر دو گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GN2 استفاده کنند. این سنسورها از سیستم فوکوس خودکار چندوجهی و پیشرفته بهره می‌برند. همچنین احتمالا در کنار دوربین‌های اصلی این گوشی، نمایشگری عمودی و کوچک قرار خواهد گرفت که کاربران تیک‌تاکی در چین عاشق آن خواهند شد. با آن نمایشگر، گرفتن ویدیوهای سلفی با کیفیت برای شبکه‌های اجتماعی، بسیار ساده‌تر از قبل می‌شود.

این مراسم دوشنبه هفته آینده، مصادف با نهم فروردین ماه، برگزار می‌شود. مثل همیشه، اخبار و حواشی این مراسم را می‌توانید بلافاصله از جی‌اس‌ام دنبال کنید. شما درباره گوشی‌های جدید شیائومی چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)