خانهاخبار
خانواده وان پلاس 9 با پلتفرم ColorOS 11 در کشور چین عرضه می‌شود

خانواده وان پلاس 9 با پلتفرم ColorOS 11 در کشور چین عرضه می‌شود

مشخصات سیستم عامل سری وان پلاس 9 پیش از معرفی این محصولات مشخص شد.
۱۴۰۰/۱/۲

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید،‌ مطمئنا می‌دانید که خانواده وان پلاس 9 فردا به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. حال پیش از معرفی رسمی، شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد سیستم عامل این محصولات هستیم که تغییراتی در استراتژی کمپانی وان پلاس روی داده است و این تغییرات، با سری وان پلاس 9 آغاز می‌گردد.

تیزر تصویری مربوط به این موضوع در انجمن پشتیبانی وان پلاس ارسال شده است، اما یکی از کارمندان وان پلاس مدعی شده است که نسخه جهانی این اسمارت فون‌ها به همراه سیستم عامل اکسیژن او اس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

image

 

پلتفرم هیدروژن او اس تا حدودی با اکسیژن او اس تفاوت دارد که یکی از تغییرات اساسی آن را می‌توان در پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از سرویس های گوگل یا همان GMS دانست که در کشور چین، این خدمات ارائه نمی‌شوند. اما سیستم عامل کالر او اس جدید به صورت اختصاصی برای محصولات وان پلاس شخصی سازی شده است.

سخنگوی وان پلاس همچنین در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که آن ها با تمام وجود، تلاش خواهند کرد تا خدماتی سریع، روان و با کیفیت را در اختیار کاربران پلتفرم اکسیژن او اس قرار دهند. محصولات پشتیبانی کننده از این سیستم عامل، برای کاربران گوشی‌های هوشمند وان پلاس که در خارج از کشور چین ساکن هستند، ارائه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)