خانهاخبار
آکورا TLX Type Sبا ۳۵۵ اسب بخار معرفی شد

آکورا TLX Type Sبا ۳۵۵ اسب بخار معرفی شد

آکورا، TLX را با نشان Type S تولید خواهد کرد. این خودرو دارای موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر توربو، با قیمتی کمی بیشتر از ۵۰ هزار دلار همراه خواهد بود.
۱۴۰۰/۱/۲

انتظار برای جدیدترین مدل آکورا TLX یعنی Type S به زودی تمام خواهد شد. تا پایان ماه اردیبهشت، این خودرو روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل جذابتر این خودرو یعنی Type S مانند آئودی S4 یا BMW M340i است و مدل استاندارد مانند بی ام و سری ۳ معمولی یا آئودی A4 است. این خودرو پاییز سال گذشته به فروش رسید و حالا نوبت عرضه Type S است.

image

 

این خودرو با موتور ۳۵۵ اسب بخاری و با در نظر داشتن قیمتی کمی بیشتر از ۵۰ هزار دلار، رقبای اسپرت آلمانی خود را کنار خواهد زد.

این خودرو به یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر وی-شکل مجهز است که ۳۵۵ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. این توان از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و سیستم SH-AWD که متعلق به آکورا است، برای هر چهار چرخ ماشین انتقال پیدا می‌کند. متاسفانه در این مدل خبری از دنده دستی نیست.

این موتور، این خودرو را میان دو رقیب آلمانی، یعنی آئودی S4 با ۳۴۹ اسب بخار و بی ام و M340i با ۳۸۲ اسب بخار قرار می‌دهد. البته لازم به ذکر است که بی‌ ام و قابلیت تبدیل شدن به یک خودروی دیفرانسیل عقب را دارد در حالی که آئودی با سیستم Quattro و آکورا با سیستم SH-AWD چهار چرخ متحرک هستند.

مدل Type S مجهز به سیستم (Adaptive Damper) است.این سیستم به رانندگان این امکان را می دهد تا تصمیم بگیرند که میزان نرمی سیستم تعلیق ماشین را تعیین کنند، در حالی که سیستم های نرم افزاری پیچیده دائماً شرایط را کنترل می کنند و در صورت لزوم تغییرات جزئی در رفتار تعلیق ایجاد می کنند. این خودرو به ترمزهای چهار پیستون برمبو  به همراه رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک های چهار فصل pirelli  مجهز شده است. همچنین، یک مجموعه‌ی دیگری از رینگ‌های متفاوت ۲۰ اینچی و تایر‌های تابستانی pirelli P Zero نیز برای این ماشین در نظر گرفته شده است.

image

 

این ماشین در ۶ رنگ مخصوص در دسترس خواهد بود:

  • Tiger Eye
  • Performance Red
  • Majestic Black
  • Platinum White
  • Apex Blue
  • Modern Steel

image

image

image

image

image

image

 

داخل این خودرو ۱۷ اسپیکر به همراه یک صفحه‌ی ۱۰.۲ اینچی وجود دارد که مجهز به Apple CarPlay و هم Android Auto وجود دارد.


image

image

 

آکورا TLX 2021 با حدود قیمت ۳۸هزار دلار شروع می‌شود و با آپشن‌های موجود(سیستم چهار چرخ متحرک و Advance package و Adaptive Damper) با قیمت ۴۹,۳۲۵ دلار به فروش خواهد رسید. آکورا جزئیات دقیق از قیمت گذاری این خودرو را ارائه نداده است و فقط گفته است با کمی بیشتر از ۵۰ هزار دلار عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد تا حدود ۶۰ هزار دلار با پکیج‌ها و آپشن‌های مختلف بالا خواهد رفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)