خانهاخبار
وان پلاس 9R با دکمه‌های گیمینگ دیده شد

وان پلاس 9R با دکمه‌های گیمینگ دیده شد

شرکت وان پلاس امسال سه گوشی جدید از خانواده وان پلاس 9 معرفی خواهد کرد که یکی از آن‌ها با نام 9R از راه می‌رسد و به نظر اولین گوشی گیمینگ این شرکت خواهد بود.
۱۴۰۰/۱/۱

چند روز پیش بود که Pete Lau، مدیرعامل وان پلاس، در یک مصاحبه رسما تایید کرده که سوم فروردین ماه و در کنار وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو، شاهد معرفی عضو سومی از این خانواده خواهیم بود که وان پلاس 9R 5G نام خواهد داشت. هنوز چیز زیادی درباره این گوشی از خانواده وان پلاس 9 نمی‌دانیم اما به تازگی حساب کاربری وان پلاس در هند، تصویری محو از این گوشی و دکمه‌های گیمینگ آن منتشر کرده است.

در این تصویر که به صورت ضد نور هم هست، وان پلاس 9R و فریم راستی گوشی را می‌بینیم که دکمه‌های گیمینگ در بالای آن قرار گرفته‌اند و در وسط فریم هم جایگاه دکمه Power به خوبی مشخص است. البته این دکمه‌های گیمینگ به نظر می‌رسد با یک وسیله جانبی به گوشی وصل شده باشند اما ممکن است روی فریم این گوشی نیز دکمه‌های لمسی برای این منظور وجود داشته باشد. هرچه هست، تایید شده که وان پلاس 9R 5G قرار است روی بازی تمرکز داشته باشد و یک جورهایی می‌توان آن‌را اولین گوشی گیمینگ وان پلاس برشمرد.

image

 

سوالی که حالا وجود دارد این است که آیا وسیله جانبی که دکمه‌های گیمینگ را به وان پلاس 9R اضافه کرده، فقط مخصوص این گوشی خواهد بود یا آن را برای دیگر اعضای خانواده وان پلاس 9 هم خواهیم دید. همچنین سوال دیگر این است که چه ویژگی‌های اضافه‌ای برای وان پلاس 9R در نظر گرفته شده تا این محصول را برای بازی کردن بهینه کند.

در نهایت هرچه باشد تنها دو روز تا معرفی این گوشی و دیگر اعضای خانواده وان پلاس 9 باقی مانده است. شما درباره عرضه گوشی گیمینگ وان پلاس چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)