خانهاخبار
جزئیات دوربین گوشی گلکسی A82 لو رفت

جزئیات دوربین گوشی گلکسی A82 لو رفت

یکی دیگر از میان‌رده‌های سامسونگ که انتظار داریم طی ماه‌های آینده شاهد نسخه جدید آن باشیم، سامسونگ گلکسی A82 است که امروز مشخصات دوربین‌های آن لو رفت.
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

یکی از گوشی‌های مورد انتظار غول تکنولوژی کره، سامسونگ گلکسی A82 است و به تازگی اسناد بسیاری از آن منتشر شده است. طی چند روز گذشته سامسونگ روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت و دو میان‌رده جدید یعنی گلکسی A72 و گلکسی A52 را معرفی کرد. حالا نوبتی هم که باشد نوبت رسیده به گلکسی A82 تا برای سال 2021 معرفی شود.

image

 

سال ۲۰۱۹ بود که سامسونگ با معرفی گلکسی A80 اولین گوشی با نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه خود را عرضه کرد. این گوشی مکانیزم دوربین پاپ‌آپ را به شکلی خاص پیاده کرده بود و به واسطه همان هم معروف شد. این روش خاص سامسونگ به کاربر اجازه می‌داد تا در هنگام عکاسی سلفی، از دوربین اصلی استفاده کند. در واقع با چرخش دوربین اصلی به سمت جلو، کاربر می‌توانست عکاسی سلفی را با دوربین اصلی انجام دهد. این قابلیت چیزی نیست که هر روز شاهد آن در گوشی‌های هوشمند باشیم و بسیار نادر است.

هنوز معلوم نیست که سامسونگ گلکسی A82 هم از این روش ابتکاری بهره می‌برد یا خیر، اما طبق شایعات سنسور اصلی دوربین عقب دارای وضوح ۶۴ مگاپیکسل، دقیقا مشابه گلگسی A52 و گلکسی A72 است. حسگر مورد استفاده در گلکسی A82 متعلق به سونی است و احتمال می‌رود که IMX686 باشد.

طبق اخبار قبلی گوشی میان رده جدید سامسونگ از تراشه اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس متعلق به دوسال پیش استفاده می‌کند. البته ممکن است تغییراتی در این پردازنده صورت گیرد و امسال با نام اسنپدراگون ۸۶۰ معرفی شود و به عنوان پردازنده رده بالای 4G، شاهد استفاده از ان در بیشتر گوشی‌ها باشیم. هنوز چنین اتفاق نیفتاده و تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ به صورت رسمی معرفی نشده است.  

image

به نظر می‌رسد که گلکسی A82 در ابتدا برای بازار کره جنوبی عرضه شود. درواقع هنوز خبری از عرضه جهانی گوشی به میان نیامده است. در بازار کره جنوبی نام آن احتمالا یک عدد با کوانتوم باشد، همانطور که در ماه مه گذشته Galaxy A Quantum معرفی و عرضه شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)