خانهاخبار
دیجی‌تایمز: آیپد پرو 12.9 با نمایشگر mini LED حداقل تا یک ماه دیگر عرضه نخواهد شد

دیجی‌تایمز: آیپد پرو 12.9 با نمایشگر mini LED حداقل تا یک ماه دیگر عرضه نخواهد شد

اگرچه تا به امروز همه از معرفی آیپد پرو جدید در تاریخ 3 فروردین خبر می‌دادند اما گزارش جدید دیجی‌تایمز می‌گوید که حداقل یک ماه دیگر با آیپد پرو جدید فاصله داریم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

چند وقت پیش در اخبار شنیده بودیم که اپل قرار است در تاریخ 3 فروردین ماه سال آینده، مراسمی برای معرفی آیپد پرو جدید معرفی کند. حالا خبر رسیده آیپد پرو 12.9 اینچی جدید که قرار است با نمایشگر mini-LED همراه باشد، حداقل تا سه ماهه دوم سال جاری میلادی تاخیر خورده و به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود.

این خبر را وب‌سایت دیجی‌تایمز در گزارش جدید خود نوشته و عنوان کرده است که:

شرکت Epister با اختصاص تقریبا %50 درصد از ظرفیت تولید خود برای تولید محموله چیپست برای نمایشگر miniLED استفاده شده در آیپد پرو 12.9 اینچ جدید، به تامین کننده اختصاصی این چیپست‌ها تبدیل شده است. حال منابع می‌گویند این شرکت محموله خود به اپل را در سه ماهه دوم 2021 تحویل خواهد داد.

هفته گذشته، دیجی‌تایمز گزارش داده بود که آیپد پرو 12.9 اینچی را تا پایان ماه جاری میلادی و یا حداکثر در اوایل ماه آینده میلادی خواهیم دید. این نشریه حالا تغییر عقیده داده و مشخصا می‌گوید که عرضه انبوه این تبلت در سه ماهه دوم سال جاری آغاز می‌شود. در همین زمان، هفته گذشته هم زمانی بود که همه منابع خبر از برگزاری مراسم اپل در سه فروردین خبر داده بودند.

image

 

 آن مراسم هنوز هم توسط اپل تایید نشده اما در گزارش‌ها داشتیم که در مراسم سوم فروردین، شاهد معرفی AirTags، ایرپادز 3 و آیپد پرو جدید خواهیم بود. اگر گزارش امروز دیجی‌تایمز درست باشد، آیپد پرو 12.9 در بهترین حالت در ماه آوریل معرفی خواهد شد.

اپل چند محصول دیگر هم قرار است با نمایشگرهای mini-LED عرضه کند. برای مقایسه با نمایشگرهای LCD، باید بگوییم تکنولوژی mini-LED نه تنها می‌تواند روشنایی بیشتری داشته باشد بلکه در کانتراست هم بسیار بهتر خواهد بود. انتظار می‌رود اگر همه چیز خوب پیش برود، اپل mini-LED را به کلی جایگزین LCD در دستگاه‌هایش کند. حتی لپ‌تاپ‌های جدید این اپل یعنی مک بوک پرو 14 اینچ و نسل جدید مک بوک پرو 16 اینچ نیز شنیده شده که با نمایشگرهای mini-LED همراه خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)