خانهاخبار
سایپا اولین سری خودروهای شاهین را به مشتریان تحویل داد

سایپا اولین سری خودروهای شاهین را به مشتریان تحویل داد

سایپا همزمان با تحویل اولین سری خودرو‌های شاهین، از اپلیکیشن مشتریان سایپا رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

در مراسمی که سایپا برای رونمایی اپلیکشن مشتریان سایپا ترتیب داده بود، سوییچ، اسناد و خودروی شاهین، به ۳ نفر از مشتریان سایپا تحویل داده شد. همچنین ۱۰ دستگاه سایپا شاهین که فاکتور فروششان در روز عید مبعث صادر شده بود را نیز به خریداران تحویل داده شد.

همچین باید خاطرنشان کنیم که سایپا خودروی شاهین را با گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر تحویل می‌دهد.

image

 

سایپا شاهین با موتور M15 توربو و گیربکس ۵ دنده دستی و طراحی بدنه زیبا و مستحکم رقیبی جدی برای خودروهای هم کلاس خودش است.

از امکانات شاهین می‌توان به فرمان برقی، سیستم کیلس گو استارتر(keyless go starter) یا همان سیستم ورود خروج بدون سوییچ و استارت دکمه‌ای، TPMS یا نشانگر فشار باد تایر‌ها، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف و مولتی مدیا ۷ اینچی اشاره کرد.

این خودرو همچنین از امکانات فنی ABS ،EBD، BAS نیز برخوردار است. دوربین دید عقب و نشانگر تعویض دنده نیز از دیگر امکانات این خودرو است. 

همچنین در این مراسم از اپلیکیشن مشتریان سایپا نیز رونمایی شد. این اپلیکیشن جهت تسریع دسترسی مشتریان سایپا به سرویس‌های مختلف سایپا عرضه شده است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند به کمک آن، سراغ مواردی چون ثبت و پیگری شکایات، نوبت‌دهی اینترنتی و مسیریابی برای نمایندگی‌های مجاز سایپا بروند. همچنین به کمک این اپلیکیشن می‌توان به صورت آنلاین درخواست امدادگر داد و روی اپلیکیشن موقعیت امدادگر را هم دنبال کرد.

از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می‌توان به دسترسی آنلاین به بخشنامه‌ها و شرایط فروش، درخواست خرید مشتری و استعلام وضعیت سند خودرو، دسترسی به مشخصات محصولات، سوابق بیمه و اطلاعات پرونده‌های لیزینگ مشتریان اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)