خانهاخبار
سامسونگ می‌گوید ممکن است امسال گلکسی نوت جدید نداشته باشیم!

سامسونگ می‌گوید ممکن است امسال گلکسی نوت جدید نداشته باشیم!

بالاخره امسال گلکسی نوت جدید خواهیم دید یا نه؟ مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ که می‌گوید ممکن است امسال شاهد گلکسی نوت جدید نباشیم!
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

این ماجرا که بالاخره گلکسی نوت جدید خواهیم دید یا نه را گویا پایانی نیست. امروز سامسونگ رسما این هشدار را داده که ممکن است نتواند گلکسی نوت 21 را در سال جاری عرضه کند. به گزارش بلومبرگ، سامسونگ این خبر را در نشست سالانه سها‌مداران خود اعلام کرده و در خلال آن، به سختی‌های تولید تو پرچمدار در یک سال اشاره کرد.

DJ Koh، مدیر بخش سامسونگ موبایل، اینطور گفته که سری نوت یکی از مهم‌ترین پرچمداران سامسونگ به حساب می‌آید. وی در ادامه گفته است که معرفی کردن دو پرچمدار در یک سال، بار مسئولیت سنگینی است و برای همین ممکن است سختی‌هایی برای تولید گلکسی نوت جدید در سال جاری میلادی وجود داشته باشد. در نهایت اما او این وعده را داده که اگر امسال گلکسی نوت نداشته باشیم، سال بعد حتما یک گلکسی نوت جدید معرفی خواهد شد.

این نظرات DJ Koh احتمالا به این معنی است که سامسونگ زنگ خطر را درباره کمبود جهانی نیمه‌هادی به صدا درآورده است. اما خب بلومبرگ می‌گوید لغو یا تاخیر در عرضه گلکسی نوت بعدی، دلیل دیگری دارد و آن این است که سامسونگ می‌خواهد سبد محصولات خود را ساده‌تر از گذشته کند. 

image

عرضه گلکسی نوت 21 در سال جاری، همینطوری هم در هاله‌ای از ابهااد قرار داشت. مخصوصا اینکه سامسونگ پشتیبانی از ویژگی اصلی گلکسی نوت یعنی قلم S Pen را به گلکسی اس 21 هم اضافه کرده است. به همین خاطر هم عده‌ای مدام می‌گفتند که دیگر عمر سری گلکسی نوت به پایان رسیده است. اما خب در نهایت Yonhap گزارش داده که با وجود تمام این صحبت‌ها، سامسونگ همچنان می‌خواهد امسال یک گوشی از خانواده نوت معرفی کند. شاید با اظهارت اخیر DJ Koh، گوشی نوتی که امسال معرفی می‌شود، پرچمدار نباشد!

وب‌سایت ورج از سامسونگ درباره عرضه یک مدل نوت جدید سوال پرسیده بود اما این شرکت پاسخ مشخصی به این سوال نداده و در عوض گفته است که «ما برنامه داریم تا برخی از ویژگی‌های تحسین شده سری گلکسی نوت را به گوشی‌های بیشتری در سال 2021 اضافه کنیم». 

شما از این ماجراها چه برداشتی می‌کنید؟ آیا واقعا به پایان عمر گلکسی نوت رسیده‌ایم یا در ادامه گلکسی نوت‌هایی خواهیم دید که دیگر پرچمدار نیستند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۱۲/۲۸
از اینکه د نوت حدید نداشته باشیم واقعا تاسف میخورم. حیف نیست که دیگه تولید نشه . من نوت های سامسونگ خیلی دوست دارم . امیدوارم سامسونگ به روند تولید نوت ادامه بده .خدایش هم نوت هاش گوشی های خوبی بودن و هستن چه سخت افزاری چه نرم افزاری و البته طراحی ???❤❤❤