خانهاخبار
اولین تصاویر از گوشی تاشو شیائومی لو رفت

اولین تصاویر از گوشی تاشو شیائومی لو رفت

شیائومی در حال توسعه یک گوشی با نمایشگر تاشو است و تا وقتی معرفی نشود، هر هفته شایعات و اخبار متنوعی از آن خواهیم شنید؛ این بار نوبت رسیده به اولین عکس‌ها از این گوشی.
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

چند روز پیش بود که خبر از ساخت یک گوشی تاشو توسط شیائومی دادیم و در آن اولین عکس‌ها از نمونه‌های پروتوتایپ این محصول را هم دیدیم. حالا تصاویر جدیدی لو رفته که بخش پشتی این گوشی را نشان می‌دهد. این تصاویر بار دیگر می‌گویند که اولین گوشی تاشو شیائومی قرار است از سری می میکس باشد و به طور کل طراحی این محصول، شباهت زیادی با محصولات سری گلکسی زد فولد سامسونگ دارد.

 

در این عکس‌ها درواقع داریم قالب این گوشی را می‌بینیم و همانطور که شاهد هستید، خبری از نمایشگر داخلی روی این نمونه قالب نیست. حتی دوربین سه‌گانه در پشت این گوشی نیز تنها برای نشان دادن محل دوربین‌ها قرار گرفته‌اند و آن‌ها دوربین‌های واقعی این محصول نیستند. با این تفاسیر ممکن است طراحی نهایی این محصول کمی متفاوت با این چیزی که می‌بینیم باشد. چیزی که قطعا تغییر نخواهد کرد، چینش عمودی دوربین‌ها و حالت تاشو بودن نمایشگر داخلی است که از این حیث شبیه به گلکسی زد فولد 2 خواهد بود.

اینکه با لوگوی Mix در پشت این گوشی، تایید شده که اولین تاشو شیائومی قرار است از این خانواده باشد، خوشحال کننده است. آخرین باری که یک گوشی از این خانواده معرفی شد، گوشی شیائومی می میکس 3 بود که دو سالی از معرفی آن می‌گذرد.

سری گوشی‌های می میکس برای این ساخته می‌شدند که از دیگر محصولات شیائومی و به طور دیگر گوشی‌های بازار، از نظر طراحی متمایز و شاخص باشند. در نهایت باید بگوییم صحت این تصاویر را هنوز نمی‌توان تایید کرد. از آن‌جایی که با یک قالب روبرو هستیم، حتی ممکن است این قالب را یک فرد به تنهایی ساخته باشد و ارتبطاتی با گوشی تاشو شیائومی در آینده نداشته باشد. چیزی که فعلا از آن مطمئن هستیم این است که شیائومی در حال توسعه یک گوشی تاشو با همین استایل و فرم است؛ حتی اگر این عکس‌ها مرتبط به شیائومی نباشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)