خانهاخبار
آنر پرچمداری با اسنپدراگن 888 عرضه خواهد کرد

آنر پرچمداری با اسنپدراگن 888 عرضه خواهد کرد

شرکت آنر که چندی پیش رسما از برند هواوی جدا شد، قرار است پرچمدار جدید خود را با پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ راهی بازار کند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

جدایی برند آنر از هووی باعث شده تا این برند به عنوان شرکتی مستقل، تمام تمرکز خود را روی محصولات بهتر و جدیدترش بگذارد و از دنیای سیاست و تحریم‌هایی که هواوی با آن‌ها سرو کله می‌زند، فاصله بگیرد. حالا اولین خبر خوش از زمان جدایی آنر از هواوی به گوش رسیده و آن این است که پرچمدار جدید این شرکت ب پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ همراه خواهد بود.

این خبر را منابعی در چین منتشر کرده و گفته‌اند که باید در ماه جولای یا اوایل تابستان سال آینده، منتظر این گوشی باشیم. همچنین گفته شده که این گوشی از خانواده گوشی‌های Magic خواهد بود.

آخرین گوشی‌هایی که آنر معرفی کرده، آنر V40 و ویو ۴۰ هستند که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند. این گوشی‌ها درواقع آخرین محصولاتی بودند که آنر با همکاری هواوی ساخته بود و با پردازنده Dimensity 1000+ هم همراه هستند. پردازنده استفاده شده در آن گوشی‌ها سریع است اما قطعا نه به اندازه اسنپدراگن ۸۸۸.

image

 

منابع مختلف دو دلیل می‌آوردند بری اینکه چرا این گوشی زودتر از این‌ها عرضه نمی‌شود؛ اول اینکه هنوز داخل شرکت آنر روی معماری ساخت این گوشی و چگونگی ادغام کردن پردازنده کوالکام با این محصول، بحث‌هایی وجود دارد. دلیل بعدی اما که مهم‌تر هم هست، به این بر‌می‌گردد که کوالکام با مشکل تامین چیپست برای شرکت‌های سازنده گوشی مواجه است. حتی اخیرا در یک مطلب به این موضوع اشاره کردیم که سری گلکسی اس 21 نیز به زودی با مشکل کمبود چیپست‌های کوالکام روبرو خواهد شد. درواقع مشکل اینجاست که کوالکام نمی‌تواند نیاز تمام شرکت‌هایی که اسنپدراگن ۸۸۸ می‌خواهند را پاسخگو باشد.

آنر هم در این وسط که کوالکام با مشکل تامین چیپست روبرو شده، دیر سفارشات خود را ثبت کرده و برای همین باید تا نیمه دوم سال جاری میلادی صبر کند. در هر صورت اما اینکه گوشی با برند آنر و پردازنده کوالکام خواهیم دید، قطع خوشحال‌کننده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)