خانهاخبار
سبک طراحی و مشخصات شیائومی می 11 لایت در TENNA رویت شد

سبک طراحی و مشخصات شیائومی می 11 لایت در TENNA رویت شد

شیائومی می 11 لایت با حضور در TENNA، زبان طراحی و مشخصات خود را افشا کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

در هفته‌های اخیر، شایعات و حرف و حدیث‌ها در مورد گوشی هوشمند شیائومی می 11 لایت بسیار زیاد شده است. این محصول با دریافت گواهی‌های متعدد، روز به روز به تاریخ معرفی خود نزدیک‌تر می‌شود. این گوشی هوشمند را تا به امروز با اسم کد M210K9AG در تاییدیه‌های مختلف دیده بودیم اما حالا در وب‌سایت TENNA دوباره شاهد این محصول هستیم که این بار شماره ساخت آن M2101K9C است. به احتمال بسیار زیاد تفاوت این دو مدل در حافظه رم و حافظه داخلی است.

image

 

متأسفانه در زمان انتشار این مطلب، تصاویری از محصول گوشی هوشمند یاد شده در وب سایت TENNA دیده نمی‌شود ولی اما برخی مشخصات سخت‌افزاری آن که شامل موارد زیر است، لو رفته اند:

  • نمایشگر 6.55 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتزی و رزولوشن فول اچ دی پلاس
  • باتری 4150 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی خواهد کرد.
  • ابعاد دستگاه: 6.81 × 753.72 × 160.53 میلی متر

با وجود اینکه در فایل‌های جدید TENNA خبری از عکس‌های این گوشی نیست اما تا به امروز دو عکس زیر از این گوشی لو رفته که ما را با طراحی کلی این محصول آشنا می‌کند. همانطور که می‌بینید، بر خلاف گوشی پرچمدار می 11، مدل لایت دارای نمایشگر کاملا تخت است و حتی شیشه پشتی این گوشی نیز خمیدگی‌های برادر پرچمدار خود را ندارد.


تصاویر لایو از می 11 لایت

همچنین پیش بینی می‌شود که می 11 لایت به پردازنده اسنپدراگون 775G مجهز باشد که البته این قطعه سخت‌افزاری، هنوز توسط کوالکام به صورت رسمی معرفی نشده است. تراشه یاد شده، مدل بروزرسانی شده Snapdragon 765G خواهد بود. در نهایت بد نیست بدانید که طبق شایعات، محصول یاد شده از دوربین سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و به صورت پیش فرض، به رابط کاربری MIUI 11 که بر پایه اندروید 11 طراحی و توسعه یافته،‌ مجهز خواهد شد.

به عنوان پایان بندی این مطلب، باید به قیمت این اسمارت فون اشاره کنیم. می 11 لایت شیائومی با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 400 یورویی در اروپا در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)