خانهاخبار
قیمت می 11 لایت 5G شیائومی مشخص شد

قیمت می 11 لایت 5G شیائومی مشخص شد

طبق آخرین اخبار و شایعات، گوشی هوشمند شیائومی می 11 لایت 5G را به زودی خواهیم دید که از مشخصاتش رم 6 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و قیمت آن لو رفته است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

سری می 11 مطمئنا شامل اعضای مختلفی خواهد بود، اما در حال حاضر تنها عضو اصلی، یعنی  شیائومی می 11 به صورت رسمی معرفی شده است. ظاهرا همه چیز در حال تغییر است و در آینده نزدیک، باید منتظر رونمایی از نسخه 5G از شیائومی می 11 لایت باشیم. چرا که حرف و حدیث‌ها پیرامون این گوشی هوشمند روز به روز در حال افزایش است و از طرف دیگر، شایعاتی در مورد Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra نیز شنیده می‌شود.

اما در حال حاضر، نسخه‌های پیشرفته را کنار گذاشته و به سراغ مدل لایت این خانواده می‌رویم. یکی از فروشگاه‌های خرده فروشی اروپایی، گوشی هوشمند می 11 لایت 5G در رنگ مشکی ترافل (Truffle Black) با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را با قیمت 408.18 یورو در وب سایت خود قرار داده است.

image

 

مطمئنا نمی‌توان به طور حتم در مورد این قیمت حرفی به میان آورد، اما بیایید نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری این محصول بیندازیم. قیمت خرده فروشی پیشنهادی برای این محصول، 399 یورو اعلام شده است. اما این بدان معنا نیست که قیمت یاد شده برای مدل ابتدایی در نظر گرفته شده باشد.

در سال گذشته، مدل پایه می 10 لایت با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گجیگابایتی همراه بود که با قیمت 349 یورو در دسترس خریداران قرار گرفت. حال می‌توانیم تا حدودی مطمئن باشیم که نسخه جدید این مدل نیز با چنین قیمتی روانه بازار شود.​

image

 

پیش بینی می‌شود که گوشی شیائومی می ۱۱ لایت 5G با پردازنده اسنپدراگون 775G (نسخه بازطراحی شده اسنپدراگون 765G) همراه باشد که البته این تراشه هنوز به صورت رسمی توسط کوالکام معرفی نشده است. از جمله دیگر مشخصات می 11 لایت 5G می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتزی
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (به همراه دو لنز دیگر که در مجموع، شاهد دوربین سه گانه در این محصول خواهیم بود.)
  • باتری 4250 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی
  • رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید 11

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)