خانهاخبار
ال جی برنامه عرضه‌ برزورسانی اندروید ۱۱ برای گوشی‌هایش را اعلام کرد

ال جی برنامه عرضه‌ برزورسانی اندروید ۱۱ برای گوشی‌هایش را اعلام کرد

ال جی اصلا معروف است به اینکه در عرضه بروزرسانی‌های بزرگ اندروید، کند و ضعیف عمل می‌کند. حالا این شرکت برنامه بروزرسانی اندروید ۱۱ برای گوشی‌هایش را رسما اعلام کرده است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

ال جی یکی از کندترین شرکت‌ها برای عرضه آپدیت‌های اصلی اندروید بوده است و این بار هم فرقی با دفعه‌های قبل ندارد. در حالی که اولین نسخه‌های بتا از اندروید ۱۲ عرضه شده، این شرکت کره‌ای تازه برنامه خود برای ارائه بروزرسانی اندروید 11 برای گوشی‌هایش را اعلام کرده است.

البته دو گوشی ال جی تا به امروز بروزرسانی اندروید 11 را دریافت کرده‌اند. یکی از این دو محصول، ال جی ولوت 5G است که در ماه ژانویه و در کره جنوبی، این بروزرسانی را دریافت کرد. گوشی بعدی نیز که به صورت محدود این بروزرسانی را دریافت کرده، ال جی V60 است.

به تازگی حساب کاربری ال جی در آلمان، یک لیست از تاریخ انتشار بروزرسانی اندروید 11 برای گوشی‌های مختلف ال جی را منتشر کرده که در زیر این لیست را می‌بینید.

image

ال جی ولولت 5G این بار هم اولین گوشی ال جی خواهد بود که اندروید 11 را دریافت می‌کند. پس از ولولت و قبل از پایان ماه ژوئن، گوشی ال جی G8X نیز اندروید 11 را در اروپا دریافت خواهد کرد. سپس در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، Velvet 4G و G8S نیز به لیست دارندگان اندروید 11 میپیوندند. البته متاسفانه تا آن زمان که ولوت 4G و G8S اندروید 11 را دریافت کنند، احتمالا بیشتر گوشی‌های بازار با اندروید 12 همراه هستند.

این وضعیت بروزرسانی گوشی‌های ال جی به اندروید 11 واقعا ناراحت کننده است. این یعنی اگر اخیرا یک گوشی ال جی خریداری کرده‌اید، باید صبر زیادی داشته باشید تا نسخه بعدی اندروید را روی آن ببینید. نکته غم‌انگیز بعدی این است که اگر گوشی ال جی دارید که در لیست بالا نیست، ممکن است هرگز شاهد اندروید ۱۱ روی گوشی خود نباشید! این موضوع را هم در نظر بگیرید که این لیست برای بروزرسانی گوشی‌های ال جی در آلمان است و مشخص نیست گوشی‌های ال جی در ایران و خاورمیانه چه زمانی بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)