خانهاخبار
پادشاه گوشی‌های شیائومی در راه است

پادشاه گوشی‌های شیائومی در راه است

یکی از مدیران شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو چین از گوشی‌های جدید این شرکت و لفظ پادشاه گوشی‌ها استفاده کرده است
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

شیائومی که یکی از شرکت‌های برتر سرزمین اژدهای زرد است، پس از تحریم شدن هواوی توسط آمریکا، این شرکت چینی پله‌های ترقی را با سرعت بیشتری طی کرده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه‌ی گوشی‌های خود است. حالا یکی از مدیران شیائومی از کلمه پادشاه گوشی‌های شیائومی استفاده کرده است.

Lu Weibing، مدیر ارشد اجرایی شیائومی، برای تبلیغ گوشی آینده این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو، گوشی بعدی شیائومی را Machine King توصیف کرده است. او همچنین درباره یک گوشی دیگر هم صحبت کرده که به منظور گیمینگ طراحی شده و آن‌را با نام e-sports game phone را توصیف کرد. در ادامه Weibing می‌گوید اگر مردم این گوشی‌ها را می‌خواهند باید کمی صبور باشند، البته هنوز مشخص نیست چقدر.  

image

اگر بخواهیم حدس بزنیم می‌گوییم دستگاه مورد بحث Xiaomi Mi 11 Ultra و Black Shark 4 هستند که هردو در اواخر سال جاری رونمایی می‌شوند. هر دو گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ با تمرکز فوق العاده روی تصویربرداری با دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی ۵ یا ۱۰ برابری، برخوردار هستند. این گوشی‌ها احتمالا با نرخ نوسازی بالاتر از ۱۲۰ هرتز ارائه می‌شوند.

یکی از مدیران شرکت ZTE، در واکنشی جالب به سخنان وایبینگ گفته رد مجیک ۶ پرو که چندی پیش معرفی شد، از ۱۸ گیگابایت رم بهره می‌برد و از ۴ مارس نیز در دسترس کاربران است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱۲/۲۴
نباید چوب کنن داخل لانه‌زنبور
وگرنه تیم‌کوک عصبانی بشه کاخ‌سفید رو تحریک می‌کنه که تحریم‌شون کنن