خانهاخبار
پشتیبانی از 62 زبان جدید از جمله فارسی به اپلیکیشن اسپاتیفای اضافه شد

پشتیبانی از 62 زبان جدید از جمله فارسی به اپلیکیشن اسپاتیفای اضافه شد

سرویس اسپاتیفای در تازه‌ترین آپدیت خود، پشتیبانی از 62 زبان جدید را اضافه کرده که اتفاقا زبان فارسی هم جزو یکی از آن‌ها است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

با آپدیت اخیر اسپاتیفای، استفاده از این سرویس حالا راحت‌تر از گذشته شده زیرا اسپایتفای پشتیبانی از 62 زبان جدید را به سرویس خود اضافه کرده که گویا فارسی هم جزو زبان‌های جدید این سرویس است. ماه گذشته این آپدیت برای اپلیکیشن اسپاتیفای عرضه شد و به این ترتیب کاربران کشورهای خاورمیانه، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین امکان استفاده از آن را پیدا کردند. حال آپدیت جدید Spotify با پشتیبانی از زبان فارسی و 61 زبان دیگر عرضه شده است.

تیم اسپاتیفای با ارسال پستی در بلاگ خود، این تغییرات را به صورت زیر عنوان کردند:

از امروز، کاربران کشورهای مختلف قادر خواهند بود تا به راحتی با نرم‌افزار اسپاتیفای کار کنند. زبان‌های جدید اضافه شده، چنین امکانی را برای آن‌ها فراهم کرده است. حال از این پس، اپلیکیشن اسپاتیفای از زبان‌های زیر نیز پشتیبانی به عمل خواهد آورد:

آفریقایی، امهری، آذربایجانی، بنگالی، بوجپوری، بلغاری، چینی ساده، کروات، دانمارکی، استونیایی، فیلیپینی، گجراتی، هندی، ایسلندی، کانادایی، لاتویایی، لیتوانیایی، مالایایی، مراتی، نوالی، نروژی، اودیا، فارسی، پرتغالی برای پرتغال، پنجابی شرقی، پنجابی غربی، رومانیایی، صربستانی، اسلکواکیایی، اسلوونیایی، سواحیلی، تامیلی، تلوگویی، اوکراینی، اردو و زولو

رقبای اسپاتیفای مانند یوتیوب موزیک یا اپل موزیک به مدت یک یا دو سال است که با سلایق محلی خود را وفق داده و زبان‌های مختلف را به نرم‌افزار خود اضافه نموده‌اند. یوتیوب همچنین پا را فراتر گذاشته و در کشورهای مختلف بنا به نیاز بازار آن منطقه، پیشنهادهای جالبی را برای کاربران مطرح می‌کند.

image

 

با آپدیت جدید اسپاتیفای، مرزهای تفاوت میان این اپلیکیشن و رقبا بسیار کمتر از پیش شده است. عرضه این نرم‌افزار در کشور روسیه در سال گذشته باعث شد تا تعداد کاربران آن از مرز عدد 300 میلیون عبور کند و از آن زمان تا به حال، با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نیز روبرو شده‌‌اند. با ایجاد تغییرات جدید، مطمئنا باید شاهد انقلابی در حوزه این اپلیکیشن باشیم و ببینیم اضافه شدن زبان‌های جدید، چه تأثیری روی کاربران آن در آینده نزدیک خواهد گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)