خانهاخبار
طراحی ایرپادز 3 با چند رندر گرافیکی لو رفت

طراحی ایرپادز 3 با چند رندر گرافیکی لو رفت

اپل احتمالا در ماه مارس امسال، مراسمی را برگزار خواهد کرد تا آیپد پرو جدید و احتمالا ایرپادز 3 را معرفی کند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

همانطور که در خبرها داشتیم، اپل می‌خواهد در ماه جاری میلادی، یک مراسم برگزار کند و انتظار داریم در این مراسم و در کنار آیپد پرو جدید، شاهد نسل سوم ایرپادز هم باشیم. ایرپادز معمولی که شاید تعدادی از قابلیت‌های ایرپادز پرو را نداشته باشد تا هم‌چنان به عنوان ابتدایی‌ترین هدفون‌های کاملا بی‌سیم اپل شناخته شود. امروز رندرهای جدیدی از ایرپادز 3 به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد طراحی ایرپادز 3 تا حدود زیادی شبیه به ایرپادز پرو خواهد بود با این تفاوت که سری‌های پلاستیکی برای محکم قرار گرفتن در گوش را نخواهد داشت.

 

image

ایرپادز معمولی از سال ۲۰۱۶ که معرفی شده، بدون تغییر در طراحی باقی مانده‌ و حالا در نسل سوم، به نظر می‌رسد اولین تغییر در طراحی این محصولات قرار است رخ دهد. طراحی جدید از همه جهات شبیه ایرپادز پرو شده و کیس شارژ و خود ایرپادز نیز شباهت بسیاری به مدل پرو پیدا کرده است.

وقتی اپل برای اولین بار هدفون‌های ایرپادز را معرفی کرد، طراحی متمایز هدفون‌های توگوشی بی‌سیمی اپل خیلی سریع فراگیر شد و تا به امروز شرکت‌های زیادی هدفون‌های کاملا بی‌سیم با طراحی شبیه به نسل اول و دوم ایرپادز به بازار عرضه کرده‌اند. پایه‌ی ایرپادها بلند بود و همین موضوع باعث می‌شد بتوان آن‌ها را بلافاصله تشخیص داد. در ادامه و در سال ۲۰۱۹، نسل دوم ایرپاد عرضه شد که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کرد و Hey Siri نیز به آن اضافه شده بود، اما طراحی بدون تغییر مانده بود. در اواخر همان سال اهالی کوپرتینو با ایرپادز پرو قدمی دیگر برداشته و قابلیت نویز کنسلینگ فعال را به نسل اول مدل پرو آورده بودند.  

ایرپادز پرو که در سال ۲۰۱۹ نیز به بازار عرضه شد، ساق‌های کوتاه‌تری داشت و حالا به نظر ایرپادز نسل بعدی نیز از این الگو پیروی خواهد کرد و از ساق‌های کوتاه‌تری بهره خواهد برد. این اقدام اپل اولین بار توسط مینگ چی کو تایید شده بود و بعدا توسط بلومبرگ نیز این گزارش تکرار شد.

طراحی ایرپادهای استاندارد اپل، بروز شده و هرچه بیشتر شبیه ایرپاد پرو خواهد شد که دارای ساق‌های کوتاه‌تر و سری‌های قابل تعویض است. اپل همچنین به دنبال بهبود عمر باتری است، با این وجود این مدل از ویژگی‌های پیشرفته‌ی AirPods Pro مانند حذف نویز برخوردار نیست.

طی ماه‌های گذشته چندین عکس از طراحی ایرپاد به بیرون درز کرده بود، اما امروز عکس‌های واضح‌تر از آن منتشر شده است. این عکس ها را رسانه‌ی GizmoChina به اشتراک گذاشته است.

پیش از معرفی رسمی ایرپادز، مجموعه‌ جدیدی از عکس‌های AirPods 3 را از تامین کنندگان دریافت کرده‌ایم. این طرحی که در رندرها به نمایش درآمده نسخه نهایی است و برای فروش عرضه خواهد شد.

این طراحی مطابق با عکس‌های لو رفته‌ی پیش از این است و شبیه طراحی ایرپاد پرو است. به نظر می‌رسد ایرپاد ۳ از ساق‌های کوتاه‌تری بهره می‌برد و از سری‌های قابل تعویض برخوردار است، همان چیزی که در مورد ایرپاد پرو از اپل دیده‌ایم.

اما همانطور که ایرپادز از طراحی ایرپاد پرو تقلید می‌کند، انتظار می‌رود در طراحی ایرپادز پرو جدید، اپل کاملا ساق‌ها را برداشته و شاهد یک طراحی کاملا جدید باشیم، اما فعلا هیچ چیز قطعی وجود ندارد. همه از طراحی ایرپاد ۳ خوشحال نخواهند شد چراکه یک نظرسنجی نشان داده که بیش از ۴۰ درصد طراحی فعلی را به مدل پرو ترجیح می‌دهند. اگر شایعات مربوط به رویداد بعدی اپل صحت داشته باشند زمان زیادی را به انتظار نخواهیم نشست و در تاریخ ۲۳ مارس یا ۳ فروردین همه‌چی را به نظاره خواهیم نشست.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)