خانهاخبار
پوکو X3 پرو در تاریخ 10 فروردین ماه معرفی خواهد شد

پوکو X3 پرو در تاریخ 10 فروردین ماه معرفی خواهد شد

پوکو شرکتی است که اولین بار با گوشی محبوب پوکو F1 توانست خودش را سر زبان‌ها بیاندازد. حالا پس از چند سال به نظر دوباره می‌خواهد محصولی به خوبی پوکو F1 به بازار عرضه کند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

پوکو اخیرا در راستای بازاریابی برای محصول جدید خود، کمی کارهای عجیب و غریب می‌کند. آخرین چیزی که این شرکت برای معرفی گوشی بعدی خود منتشر کرده، به هر چیزی شبیه هست جز تیزر برای معرفی یک گوشی. درواقع این شرکت تصمیم گرفته سراغ کاری برود که در آن بهترین است؛ ارتباط با هوادارن! آن‌ها برای خانواده پوکو دوستان، یک نامه آماده کرده‌اند.

این نامه در نوع خود جالب است و در آن از این صحبت می‌شود که چرا هیچ گوشی دیگری نتوانسته به اندازه پوکو F1 مقرون‌به‌صرفه و فوق‌العاده باشد. این نامه که بیشتر هواداران پوکو در هند را هدف گرفته، از این صحبت می‌کند که با بالا رفتن مالیات و هزینه‌ها در هند، دیگر نمی‌توان گوشی با قیمت 21 هزار روپیه معرفی کرد که پردازنده پرچمدار اسنپدراگن هم داشته باشد.

اما به عبارت‌های بولد شده در این نامه اگر دقت کنید، احتمالا متوجه راز و رمز این نامه می‌شوید. درواقع پوکو با این نامه سعی داشته بگوید که گوشی پوکو X3 پرو به زودی و در تاریخ 10 فروردین ماه از راه خواهد رسید. جای تعجبی نیست که عرضه گوشی جدید پوکو انقدر نزدیک است زیرا اخیرا این گوشی انواع و اقسام تاییدیه‌ها را از رگولاتوری‌های مختلف دریافت کرده و آماده معرفی است.

image

 

اما این گوشی چطور خواهد بود؟ سخت است بدون اینکه بخواهیم سراغ تئوری‌های مختلف و شایعات این گوشی برویم، بتوانیم از خوب بودن یا بد بودن این محصول رمز‌گشایی کنیم. چیزی که می‌دانیم این است که احتمالا ردمی K40 به عنوان پوکو F3 ری‌برند می‌شود و به بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. این در حالی خواهد بود که همین گوشی در بازار هند با نام Mi 11X عرضه خواهد شد و گوشی Redmi K40 Pro هم با اسم Mi 11X Pro به هند راه پیدا می‌کند. حالا سوال اینجاست آیا پوکو X3 پرو هم یک گوشی ری‌برند شده از محصولات شیائومی و ردمی خواهد بود؟

شاید؛ اما قطعا نه گوشی که تا به حال دیده باشیم. اطلاعات غیر رسمی می‌گویند که این گوشی قرار است با پردازنده اسنپدراگن 860 همراه باشد که کوالکام هنوز به صورت رسمی از آن پرده‌برداری نکرده است. همچنین قیمت آن هم احتمالا با توجه به این نامه، در حدود 21 هزار روپیه خواهد بود تا بالاخره یک گوشی دیگر با پردازنده سری 800 کوالکام را با این برچسب قیمتی ارزان ببینیم. برای درک بهتر، باید بگوییم 21 هزار روپیه چیزی در حدود 290 دلار است!

دیگر مشخصات این گوشی که در موردش شایعات مختلفی شنیدیم، شامل دو مدل 6/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی می‌شود که به ترتیب به رم و حافظه داخلی اشاره دارند. نمایشگر این گوشی نیز 120 هرتزی خواهد بود و یک باتری پرظرفیت 5200 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع، برای این گوشی در نظر گرفته شده است. البته به یاد داشته باشید که این گوشی همچنان یک محصول 4G خواهد بود که تایید می‌کند پردازنده اسنپدراگن 860، یک پردازنده 4G است. این پردازنده درحقیقت یک نسخه بروز شده اس اسنپدراگن 855 است که احتمالا در مصرف انرژی بهینه‌تر خواهد بود. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)