خانهاخبار
هدایای ایرانسل به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) اعلام شد

هدایای ایرانسل به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) اعلام شد

ایرانسل به مناسبت عید مبعث، هدایایی شامل بسته اینترنت رایگان و مکالمۀ رایگان ایرانسلی را برای تمام مشترکان درنظر گرفته است
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

image

 

ایرانسل به مناسبت عید مبعث،  هدایایی شامل بسته اینترنت رایگان و مکالمۀ رایگان ایرانسلی را برای تمام مشترکان درنظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در آستانه فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) (21 اسفند 99) و به مناسبت گرامیداشت این عید بزرگ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران،  بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمۀ رایگان ایرانسلی را برای مشترکان دائمی و اعتباری خود درنظر گرفته است.

بستۀ اینترنت هدیه ایرانسل، شامل 2 گیگ اینترنت رایگان داخلی است که تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند در روز 21 اسفند با شماره‌گیری کد دستوری #5* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، آن را دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و برای هر مشترک تنها یک‌‌بار قابل فعال‌سازی است.

همچنین طرح هدیۀ مکالمه در روز مبعث با شماره‌گیری کد #2*1*4444* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از پنج دقیقه مکالمۀ ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدیِ مکالمه‌ در همان روز، رایگان خواهد بود

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)